Gå til innhold

mamma mai 06 -mai 08.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor liten selvtillit har du egentlig, siden du gang på gang må skryte av barnet ditt???!

Jeg bare lurer, leser stadig slike innlegg fra deg...alle har lov til å skryte men du overdriver så utrolig mye.

 

Tror neppe ditt barn er smartere enn andre barn, kansje hun er dummere siden du hele tiden må hevde deg over ALLE andre?!

 

 

Asj;-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er litt enig, men hun er vel ikke den eneste her inne som driver sånn. Men er enig i at svarene til mamma mai-06 og mai-08 ofte følger et visst mønster, hehe. Spesielt i tråder der noen kanskje er bekymret for at sitt barn "er litt etter", da hjelper det ikke akkurat å lese lange svar om hvor flink/tidlig ute et annet barn er:-(

Skrevet

Hets hets.

 

Og du mener DU er noe bedre som legger ut slike tråder?

Skrevet

hihi..og du tørr ikke engang signere med nick? eller er ditt nick anonym da kanskje? så det er du som skriver alle de innleggene som signeres med anonym?

 

trenger jo ikke lese det jeg skriver da... jeg har en datter som jeg er utrolig stolt over og som jeg får høre masse skryt av hele tiden.. er jo veldig stolt av det da..;) så må jo være lov å skryte av det vel..;)om du tar deg nær av det så kan du jo bare la være å lese det...

Skrevet

og forresten, hvordan vet du at jeg overdriver? si en ting jeg har overdrevet med

Skrevet

Jeg er tildels enig med anonyme her. Det er helt ok å skryte av sitt barn, men ikke i tråder der HI uttrykker bekymring for sitt. Det blir å strø salt i såret uansett hvor mange ganger du måtte skrive at alle barn er forskjellige...

 

 

Skrevet

Forresten så tolker jeg det slik at HI mener du overdriver i den forstand at du nevner det i overdrevet grad, ikke at du overdriver hvor mye ungen din kan snakke.

Skrevet

HI her

Stemmer det KOzy:-)

 

Skrevet

Vel, i de innleggene du er HI mamma mai-06 de unngår jeg å lese....

 

Det er lovt og være stolt, men når du hele tiden skal overdrive så blir det for dumt..da tenker jeg du kansje har veldig liten selvtillit.

 

Har selv en liten datter, hun for mye skryt hun også, men jeg går ikke rundt og HEVDER meg over andre fordi om.

 

 

Det er flott og være stolt av noe..men det er ikke særlig flott og skryte på en overdreven måte...det sier mest om deg.

 

HI

 

 

 

Skrevet

oki.. bra du ikke leser dem da..;) men hvorfor signere med anonym? redd for å få kritikk eller noe?eller tørr du ikke stå for dine egne meninger?

Skrevet

Hvorfor jeg signerer med anonym? Vel, fortell meg forsjellen du da..på din profl står det bare at du er født i 1981, du er jo da nesten like anonym som meg!

Om jeg er anonym eller jente født i 1983..same shit.

 

 

 

 

HI

 

 

Skrevet

sitat fra deg mamma mai-06 og mai-08:

"jeg har en datter som jeg er utrolig stolt over og som jeg får høre masse skryt av hele tiden.. er jo veldig stolt av det da..;) "

 

Tror du at du er den eneste som er stolt over barnet ditt? Du virker ganske arrogant overfor andre, når du i tråd etter tråd velger å fremheve ditt eget barn som et slags uoppnåelig mål for andre, spesielt når de kanskje er bekymret for at ungen er sent ute med et eller annet.

 

Min sønn sa forresten navnet sitt før han var 3mnd, men jeg tror ikke et øyeblikk at det var en bevisst uttalelse fra et spedbarn. I så fall burde vel all verdens barnepedagoger valfartet til mitt hjem for å undersøke hvordan det var mulig. At ditt barn sa mamma da hun var 4mnd er nok mer et utslag av en mors velvilje, samt store hode når det gjelder kommentarer fra andre:p

 

Lykke til med ditt neste vidunderbarn.

Skrevet

Slutt å heng deg opp i om HI er anonym! Det er ikke det som er problemstillingen her! Nå har faktisk KOzy stått frem med nick og svart at hun mener det samme som HI så det bør være bra nok for deg. Hold deg til tema!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...