Gjest renate&nydelige christina Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg må si elsket:-) Er så uffatelig glad for at de er så snille og gode!! Ikke alle som jeg kjenner som har ett godt forhold til svigers...
Miss Foster Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Svigerfar kjenner jeg ikke, men svigermor er IKKE favorittpersonen min nei. En større egoist skal man lete lenge etter.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 elsket! har de beste svigerforeldrene i hele verden. Støtter oss og hjelper oss gjennom hva det måtte være. er utrolig glad i dem! Svigermor er jo en engel da... og så forguder hun Anniken og det andre barnebarnet sitt=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 har ikke kjent de så lenge men jeg synes de virker helt ok. også har de tatt imot lille med åpne armer og det var det viktigste.
*Molly mus* Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Har ikke det beste forholdet til dem nei.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Har kun møtt de kanskje ikke mer enn 5ganger på nesten 1.5år. Og de gangene har det blitt lettere og lettere å prate me de. Simpeltehen elsker jeg de;) De er så snille og gode, og lette og prate med. Heldigvis er hele familien til typen, utenom to stk, folk jeg går overens med. Ikke uten grunn at broren og dama til typen var med på ferie til Sverige i sommer! =) På det andre møtet, da var det to dager sist vi møttes. Jeg går inn døra og ser på Daniel som leker. Svigerfar kommer bak meg, dulter meg på skuldra og sier: "Jasså, så du har savnet meg?" Da er det lett å like de og ikke minst komme i prat me de!
Stjerne37 Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Må vel si elsket.fantastiske mennesker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå