Gå til innhold

UL og kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det hender jo at de tar feil på UL og tror det er gutt, men så er det jente (hovne lepper eller noe)

noen med erfaringer?

og evt.når var dere på UL?

Har så jentemage, men de "trodde" det var gutt på UL

Også fint om noen kunne ligge ut på skravlesiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på 5 ultralyder der jeg fikk vite det var jente. Ut kom en jente=)

Skrevet

Lagt det ut på skravle for deg:o)

Jeg var på 4 ul`er som alle sa jente - så det godt selv også (så kjønnsleppene som en kaffebønne). Ut kom en jente. Fikk høre hele tiden at jeg hadde veldig guttemage (lå stort sett bare på meg på magen og hadde en skikkelig tutemage) - så tror nok ikke fasongen på magen er for mye å stole på...hadde mer "jentemage" med førstemann som var gutt faktisk. Med han var jeg på en ul som viste tdelig gutt.

Tror nok heller det er mer sannsynlig å ta feil andre vegen, enn at det som ser ut som gutt på ul er jente - men det kommer jo litt an på selvsagt, bla når ul`en blir tatt osv.

Skrevet

var egentlig ute terre de som hadde fått beskjed om noe, og ut kom noe annet, men takk for svar.

Var på UL i uke 12, skal ikke flere ganger.

Skrevet

Skal du ikke på den ordinære ul`en? Uke 12 er jo veldig tidlig da, så det hadde jeg ikke stolt helt på, nei...

Skrevet

vi trodde det var uke 16, men ble satt tilbake. Allt så normalt ut, så vi fikk beskjed om at vi ikke trengte komme igjenn

Skrevet

Herlighet, det var jo helt merkelig. De kan jo umulig se alt de ser etter på den ordinære ul så tidlig? Termin er vel heller ikke så lett å fastsette så tidlig? Jeg hadde krevd en ny ul, evt tatt det privat hvir du har muligheten for det.

Skrevet

hva koster det ca med privat UL (ikke den beste økonomi)

Skrevet

Det varierer nok litt, men 3d ul er vanligvis rundt 1000,-, vanlig 2d er sikkert litt billigere.

Skrevet

Bare bestilte time hos en gynekolog som har UL-utstyr jeg, det kostet 500kr. Han var kjempegrundig, tok seg god tid og vi fikk bilde. Veldig fornøyd! Var jeg deg ville jeg nok tatt en UL til, synes det var merkelig at du ikke skulle tilbake i uke 18-19 når du ble satt tilbake sånn...

Skrevet

Og hva er så "jentemage" og "guttemage"? Jeg har fått hørt i begge svangerskapene at det var tyyyypisk guttemage og alle tegn på guttesvangerskap - men alle UL har vist jente, og sannelig ble det jenter også ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...