Gå til innhold

Eg skjønner ikkje...


Anbefalte innlegg

Skrevet

korleis folk får tid til, og har energi til julereingjering.....

Er det berre eg som er håplaus...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks, jeg er også håpløs;-)

 

Ærlig talt synes jeg vårrengjøring må være mye bedre, da synes det jo at man vasker, fordi vi går inn i den lyse årstida:-)

Skrevet

Bra eg ikkje er aleine..

Syns dagane berre flyr avgårde.

Men,men får berre være litt støv i krokane og mjøl i skapkrokane ;-)

Skrevet

høh. sliter nok med daglig rengjøring jeg:) Nok arbeid det så lenge man skal ta seg av barn og jobbefulltid i tillegg. Vi får dekke over flekkene med noen nisser;P

Skrevet

Jepp!Det var planen min og ;-p

Begynte berre å lure på om eg var heilt aleine om dette, har lest så mange innlegg her om vasking i alle krinker og krpker...

Skrevet

Som sagt over, dagleg reingjering er meir enn nok (blir som oftast litt støvsuging...) Har ikkje vaska rundt sida vi flytta hit og det er over 3 år sida, så det seier sitt. Men vi har det bra for det :-)

Skrevet

Vi og har det bra :-)

Eg prioriterer tid med ungane, og når dei er i seng slapper eg av.

Så blir berre dagleg reingjering her og.

Skrevet

Skulle ønske at noen kom hjem til meg og vasket jeg. Lurer på hva det koster og få det gjort? Noen som har betalt for det noen gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...