*Askepott og hjelperene * Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Ringte til legen min nå,for å få en resept på Yasmine P-piller. Han trodde de hadde sluttet å lage disse pillene,stemmer det?? Han skulle sjekke det. Er jo bare 4-5mnd siden jeg brukte dem sist... Hva bør jeg da bruke hvist de har gått ut?
elinmamma Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Nei, jeg fikk ny resept for en mnd siden. Sa ingenting på apoteket når jeg hentet dem heller
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg får da INDERLIG håpe det er slutt på dem nå, men ei jeg vet om fikk disse inntill nå nylig og hun er nå død...grunnet blodpropp pga YASMIN pilla!!
*Askepott og hjelperene * Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 Huff det var jo trist Har jo ikke så lyst til å bruke dem da,hva bør jeg da bruke? Gjelder dette alle P-piller eller kun Yasmine??
elinmamma Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 For noen år siden var det marvelon som var superfarlige. Det er jo alltid en liten risiko for blodpropp ved p-piller og er du i faresonen skal jo egentlig legen ikke skrive de ut til deg. Mange som f.eks røyker eller er overvektige som bruker p-piller enda det da advares i pakningsvedlegget om fare for blodpropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå