Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uforskammet god form..hm...prøver å kjenne på kroppen hver dag om det kommer til å skje noe,men dette har jeg jo ikke gjort før,så har egentlig ikke peiling..

Dagen i dag går til å vaske leiligheten, gå en tur og får besøk av venninner.

Om ikke det fører til fødsel,så bærer det til Ikea imorgen og ut på et utested på kvelden for å feire bursdagen til venninne..

Da bør jeg være såpass sliten at fødselen skjer søndag?

Ser for meg at vannet går på dette utstedet i morgen-det hadde laget litt action hahaha

Lykke til siste dagen i november..sender over fødestøv til andre ventende og ønsker der en finfin dag!

:o)*******************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det helt likt som deg. Hadde termin på tirsdag og formen er kjempebra. Har fått gjort en haug med husarbeid den siste uken og er i full gang med julebaksten :-)

Men håper nå inderlig at det skjer noe snart, men ingen antydning til at noe er på gang.

Ha en forsatt fin dag og lykke til med fødselen.

Skrevet

ville bare dele min erfaring med dere....titter innom fra dinbaby:)

den dagen jeg hadde termin våknet jeg og var i storform...ble skikkelig deppa og tenkte at her kommer det ikke noe baby!!!

var i aktivitet hele dagen, da jeg kom hjem på kvelden og satt meg ned i sofaen begynte ting å skje....2 timer og 51 minutt etter termin kom lillegullet vårt til verden:)

lykke til:)

Skrevet

oioi!

Da har jeg jo fremdeles håp og en sjangse for at nurket snart kommer-hurra!

Jeg forstetter nok å gjøre de aktivitene jeg har planlagt, så kanskje ventetiden ikke blir så laaaang hehe

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...