Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jente født 30.09.86 Jeg har termin 07.01.08 Jeg har blitt spådd før av Mamalari men er bare nysgjerrig på hva du muligens ser Jeg lurer på når jeg kommer til å føde, eventuelt hvor lenge den vil vare? Vekt,lengde på babyen? Hvor mange barn vil jeg få tilsammen? Eventuelt hva skjer på kjærlighetsfronten fremover? Takk på forhånd
bøllefrø 37 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Tror barnet kommer på termin dato jeg......får ikke opp annet,så da er det mulig lille jenta di kommer når hun skal varighet,lengde osv......får jeg sjeldent opp dessverre.Det får jeg sterkere hvis jeg ser magen Ser en mørk kjekk mann.....tror han er født i steinbukk......føler det er varmt og sommer når du møter han.......så blir kanskje en romanse til sommeren da;O) (evt neste sommer ) Flere barn er på en måte ikke bestemt ennå føler jeg,så vanskelig å si. lykke til
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Tusen takk for svar eg har forresten bilde av magen min på filer Ok da skal jeg få pappaen min til å være hjemme den perioden så jeg ikke risikerer å føde alene. Ok det går greit er ikke så farlig, skal til jordmor 6 des, håper jeg får vite ca vekt da Høres bra ut, for det er smaken min når det gjelder menn Ja får håpe det hadde vært koselig for min del Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå