Gå til innhold

til dere som har mistet før uke 12....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk dere vondt i kroppen da?

Siden jeg jo ikke kjenner liv enda syns jeg det er så vanskelig å vite im det fortsatt er i live!!!

Får man alltid vondt og evt. blødninger???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanligste er at man får blødninger, men desverre er det ikke alltid slik. Jeg hadde privat ul i uke 12 - da fant ikke legen noe liv, tvillingene hadde da ikke vokst/levd siden uke 7. Det er ikke ofte det skjer slik som med meg heldigvis.

Man kan ikke gå å bekymre seg unødig, så jeg anbefaler deg å nyte graviditeten:-)

Skrevet

uff....stakkar deg!!! Det kan ikke ha vært noe gøy!!! og du viste ingenting??? hm.....får lyst til å bestille meg en ultralydtime.....

Skrevet

Vi visste ingenting, så det kom som et sjokk.. Ble gravid relativt fort igjen (5 mnd) og fikk da ultralyd fra uke 6 og så ofte jeg ville, det var betryggende. Det forteller også hvor sjeldent det skjer på denne måten, kroppen bruker å ordne opp selv.

Dersom du tenker mye på det, ville jeg tatt en ultralyd bare for på fått bekreftet at alt er i orden. UL i uke 12 er veldig koselig, da begynner du å se at det er en baby:-)

Skrevet

Oppdaget ved en UL i uke 12,vært dødt siden uke 9. Jeg merket ikke noe,grunnen til UL i uke 12 var at jeg har epilepsi. Ble gravid 6 uker etter utskraping og har nå 17 dager igjen!

Skrevet

jeg opplevde spontanabort i uke 11, og det begynte med småblødninger, for så å øke på til vannvittige mengder med blod og klumper. Fikk også rielignende smerter.

Skrevet

Jeg hadde SA i uke 8/9,dette begynte først med forsiktig blødning som etterhvert tok seg opp og jeg fikk litt smerter da. Ble gravid knappe 2 mnd etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...