Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hallo dere... Beklager å svikte dere på forrige treff! Men jeg fikk babyen min, veldig uventet nesten 5 uker før termin. Siden jeg ikke hadde telefon nummeret til noen av dere, fikk jeg heller ikke sagt i fra. Nå har ting roet seg litt, da snuppa var 4 uker i går. Jeg spurte Veronica om dere hadde avtalt noe nytt treff. Jeg vil gjerne være med, hvis dere skal treffes igjen, selv om jeg ikke er gravid lenger. Koselig med litt sosial omgang også! Caferiet kanskje.....? Siden jeg har tilbrakt litt tid på Din Baby, har jeg skiftet nick. Linda *Gravid med prinsesse*
mor.monsen Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Juhu ja! Vi burde få til et førjulstreff vel? Jeg er veldig glad i mocca'n på Caferiet så jeg er med!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Dårlig med respons da....... Blir nok alene vi Veronica! Hehe..
camosilla Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hei og gratulerer med barnet! Så bilde i avisa og hun er så søt atte:) Blir med jeg, vettu... Har dere tenkt på noen dag?
mor.monsen Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 dytter litt jeg også! Hva med onsdag??? På dagen?ikke for tidlig da jeg er mer eller mindre avhengig av 10-12 timers søvn...
camosilla Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Onsdag passer for meg. Skal vi si kaferiet kl.1300 eller?
mor.monsen Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Det passer fint for meg! Kan høre med Linda fra Disi om hun blir med.
mor.monsen Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Jupp...legger du det inn på BIM Treff siden? Jeg kan lege det inn på 2.tri.
mor.monsen Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Da er dagen her! Velkommen til alle som vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå