Gå til innhold

Til dere som mottar bostøtte!! Hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal søke bostøtte, men da må man hake av om noen i husholdningen mottar div stønader/trygd. Jeg trodde OS fallt under grunnstønad jeg, men der tok jeg feil! Hva i all verden faller det under da?

 

Jeg er så redd for ikke å få dette godkjent!! Jeg bor i by, har sviindyr husleie(men det billigste jeg fant), og har kun OS som inntekt. Jeg studerer, men mottar ingenting fra lånekassen pga forsinkelse i vekttall....Hva gjør jeg? Jeg begynner blir rimelig fortvila nå om dette ikke går i orden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slapp av, overgangsstønad er trygd. Så før det opp der. Og skriv i det åpne feltet bak at du kun har OS som inntekt.

Ha en super helg og gled deg til ekstra penger inn!

Er selv stundet på Os, og vet åssen du har det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...