Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg skal søke bostøtte, men da må man hake av om noen i husholdningen mottar div stønader/trygd. Jeg trodde OS fallt under grunnstønad jeg, men der tok jeg feil! Hva i all verden faller det under da? Jeg er så redd for ikke å få dette godkjent!! Jeg bor i by, har sviindyr husleie(men det billigste jeg fant), og har kun OS som inntekt. Jeg studerer, men mottar ingenting fra lånekassen pga forsinkelse i vekttall....Hva gjør jeg? Jeg begynner blir rimelig fortvila nå om dette ikke går i orden!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 slapp av, overgangsstønad er trygd. Så før det opp der. Og skriv i det åpne feltet bak at du kun har OS som inntekt. Ha en super helg og gled deg til ekstra penger inn! Er selv stundet på Os, og vet åssen du har det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå