Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Synes bare synd på han.... Han har jobbet så mye i det siste. både på jobb og hjemme (med hybelen som ble rasert) så synes så synd på han... jeg gjør mitt beste, men er i min 38 uke, og klarer ikke allverdens, selv om jeg har gjort like mye som han på hybelen og hjemme i huset har jeg tatt det meste. Har også tatt alle babyforberedelser selv, og handlet alle julegavene.... men... stakkars :-( denne uken blir han å jobbe over 50 timer! og det er jo veldig mye synes nå jeg....han jobber nå først frem til fire på jobben, før han kommer hjem med ungen som er i barnehagen. så drar han avgårde på den andre jobben, og kommer sikkert ikke hjem før i nitiden. nei nå får dere sparke meg ned i hybelen å male damer, så jeg får letta litt på sanvittigheta
jaja.. Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Kremt...trodde ikkje det var anbefalt å male når ein gjekk gravid eg...meinar iallefall å hugse at eg ikkje fekk vere med å male leiligheita før me flytta inn og eg gjekk gravid.
kokosyklus Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Kanskje du kan gjøre noe annet enn å male der nede? Noe som letter arbeidet hans siden? Så søt du er:) Og en flink mann har du!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 er oljemaling man skal holde seg unna. vanlig vann maling er greit :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå