lana<3 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Har positiv eggløsningstest vanligvis på dag 13 eller 14 eller begge dager....ser ut som jeg er i ferd med å få en slik dipp som dere snakker om, men jeg er ny på tempingen så har jo ikke hele peilingen....kan dere kikke og si hva dere synes?? http://www.fertilityfriend.com/ttc/ håper jeg klippet linken riktig ut....
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Du må gå på Sharing, home page setup, så står det en link på den siden. Det er linken du kan dele med andre.. Den ser slik ut www.fertilityfirend.com/home/(så ditt nr) Ordne det du, så kanjeg se på den..
lana<3 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 http://www.fertilityfriend.com/home/1d3429 stemmer det nå??
Gjest Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Ja, det var den riktige linken. Nå er det slik med temping at en må se gjennomsnittet av flee tempraturer for å lese av kurven, men ser ut som om du ikke har hatt temphopp, så du kommer nok til å få det på ca dag 14-15. Hoppet kommer etter EL, så bare fortsett å ta el-tester. Det at du var så høy i går kan være en litt unormal tempratur, som en får av og til. En må se gjennomsnittet, som sagt. Du må også ha tre høye tempraturer for at FF skal tolke når du hadde EL, så ikke bli bekymret om det kommer opp at du ikke har hatt EL når tempen stiger. Lykke til!
lana<3 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 Ja tenkte at det var litt tidlig å kunne se noe, men ble litt ivrig siden el er i morgen eller overimorgen og leste at man kunne ha en dipp/temperaturfall rett før el.... Slik jeg har forstått det skal man ha tre høye temp etter el for å kunne fastslå at man har hatt el er det ikke så?? altså tre høye rygger på skjemaet??? Spennende dette....lær meg mer....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Dersom du pleier å få positive test på dag 13 og 14, så kan det være EL ikke kommer før dag 15. Man skal ha 3 høye temper etter EL for å fastslå EL ja. Men jeg har tempet i mange år, så jeg trenger sokm oftest bare 1 ellr 2 før jeg vet med sikkerhet at jeg harr hatt det. Det er fordi jeg kjenner så godt min syklus og mine temper nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå