Princen min Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 D er vel ikke skadelig å ta noen sitron dråper i vannet pga..bebyen????? Er så forkjøla,og har hørt dette skal hjelpe....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Har ikke hørt at det skal være farlig, men jeg vet med sikkerhet at hvis du slutter helt å røyke nå, vil det hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 OMG anonym.. Du kunne spart deg for den... Var ikke det hun spurte om var det vel... Hvorfor må en meggete anonym ødelegge for oss andre som ønsker være anonyme??
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Prøv å ignorere hun anonyme som svarer så surt alle veier! Vi er ganske mange nå som har bestemt oss for å slutte å svare henne! Gjør det dere også!!!
Princen min Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 Ja jeg svarer ho ikke lenger hvertfall....
rosenkvisten Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Hei på deg Lena72:) Jeg regner med det var eterisk olje det var snakk om. Det finnes faktisk en god del oljer en skal være forsiktig med under svangerskapet, så det er godt du passer på Her er en engelsk side som kan være til god nytte.Lykke til. http://www.essentialoils.co.za/pregnancy.htm
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Tviler på at sitrondråper er farlig:) Antar det er drikkevannet du mener? Vet ikke om det hjelper på forkjølelse, men godt er det i allefall:)
BlåklokkaVest Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Sånn vanlig sitron som man bruker i matlagning? Hvis det er det du mener, så tror jeg ikke det skal være skadelig..... Hvis jeg får komme med et tips: Jeg måtte til å ta 2 paracet en ettermiddag (tok også 2 nye før jeg la meg om kvelden) pga fryktelig vond nakke, og plutselig, over natten, så forsvant omtrent all forkjølelsen! Har gått forkjølet i gudene vet hvor lang tid, og har fått lite nattesøvn.....og dermed kommer masse kynnere pga at jeg ikke får sove..... Så det kan kanskje være verdt et forsøk? Ikke lurt å spise mye paracet i svangerskapet, men noen få dager var uproblematisk sa legen.
mimas87 Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Jeg bruker å ha sitrondråper i vannet jeg. Har ikke tenkt over at det kan være farlig?! Tenker at det er bedre å drikke vann med litt sitron i i stedet for brus, saft og sånne ting. Vet ikke jeg, noen?
laroos Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Sitrondråper som man bruker i matlaging (sånne som er ganske sterke om man smaker litt på den uutvannet) er IKKE farlig. Jeg får sånne dråper til å blande i sukkervannet når jeg tar sukkerbelastningstest på sykehuset! (Sånn at smaken ikke skal bli så grusom) PS: Sjekk matportalen om du er usikker på mat/drikke. Lykke til med 'sitronspisingen' du! Mye sunnere enn sukkerdrikker, ja!
Hobde Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Det er absolutt ikke farlig!!! Sitron kan virke lett slimløsende så det er sikkert lurt å ta ved forkjølelse (også er den full av C-vitaminer). Ellers sa legen min at jeg trygt kunne ta solvipec hostesaft hvis hosten ble helt forferdelig... hvis det er hoste du plages med da. Det er skikkelig pyton å være forkjøla, spesielt når man er gravid. God bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå