LizzyG Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Er babyene deres også lidenskapelig opptatt av vann- og matskålene til dyra? Vi har en hund, og nå som Natty kommer seg rundt så er det ingenting som er mer spennende enn de to skålene. Ca 10 000 pr dag så er hun ved de skålene. Hun spiser ikke maten, men synes det er så gøy å kaste tørrfóret rundt. Etter å fått beskjed om at det ikke er lov, og etter å studert hvordan hunden spiser måtte hun også prøve en ny metode, og den gikk ut på å borre hele ansiktet ned i matskåla. HAHA... Kjøteren ble skikkelig frustert og løp bort til meg for å "sladre".
My little girl_ Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 jepp.. her er vesla rimelig ivrig i vannskåla til hunden våres.. bryr seg ikke om maten,bare det vannet, så her står nå vann å mat skål på badet;)
RompeRock Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Hahaha, ser det for meg Skålene til hunden står i en krok inne på kjøkkenet, og det er ikke så ofte vi er i nærheten. Men dersom vi er i nærheten, så får hun opp farta og åler seg mot dem ja. Vi gir hunden mat 3 ganger for dagen, og han spiser opp med en gang; så det ligger ikke noe hun kan kaste rundt seg oppi der. Men det kommer vel en dag at hun begynner å plaske med vannet...Isj! Jeg snur henne vekk fra skålene jeg, og distraherer henne med noe annet. Artig at hunden din kom bort til deg og klaga da ;o)
LizzyG Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 Hehe... Ja, men kjøter spiser så dårlig så her står tørrfóret ute hele dagen til Nattys store fornøyelse;)
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 haha..sladrehank Nemi er ekstrem til å kaste fòret rundt seg, selv om hun vet at hun ikke får lov. Og vannet er gøy å grise med ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå