Gå til innhold

HVOR FORT GRAVID?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff hatt en SA og mistet spiren min kun 9 uker gammelt. Er så trist og lei meg og klarer ikke å stoppe gråte.

Jeg har fått beskjed at jeg ikke trenger i utskrapning, kroppen vil støte ut alt selv i løpet av noen dager.

Regnes SA som en vanlig menstruasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så trist. Kan ikke si sikkert om en SA regnes som en vanlig mens... Det gjør det sikkert ikke. Men det vil vel være som en ekstra kraftig mens, siden du var gravid, og gikk over "vanlig mens" med flere uker.

Dere får bare prøve igjen så snart dere er klar for det. Mange som blir fort gravide igjen etter en SA, så ikke fortvil sååå masse, men skjønner jo klart du er veldig lei deg :(

Sender over en trøsteklem og ønsker dere masse lykke til, og håper den neste spire klorer seg godt fast :)

Klem

Skrevet

man kan bli gravid i neste pp, og regnes sa som første mensdag når du begynte å blø. selv hadde jeg en sa i september, og ble ikke gravid etter 1pp:( men tror at jeg stresset litt for mye med å bli det, så vil anbefalle å bare ta d helt med ro, så blir du sikkert gravid igjen snart:) lykke til!

Skrevet

Jeg fikk beskjed på sykehuset når jeg mistet i slutten av september om å vente en mens før vi prøvde igjen.det gjorde vi,og idag testet jeg positivt en dag før ikm:)

Skrevet

SA regnes ikke som en vanlig menstruasjon...

Kondolere for tapet.

Etter blødningen som kan vare lenge, så vil du ha et lite opphold,så etter det vil mensen komme:)

Men nå må du ikke blande sammens mensen med eggløsningen,de er uavhengig av hverandre.

Du kan fortsatt ha eggløsning uten mensen..

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...