Gå til innhold

HVOR FORT GRAVID??????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff hatt en SA og mistet spiren min kun 9 uker gammelt. Er så trist og lei meg og klarer ikke å stoppe gråte.

Jeg har fått beskjed at jeg ikke trenger i utskrapning, kroppen vil støte ut alt selv i løpet av noen dager.

Regnes SA som en vanlig menstruasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde riktignok ma og utskrapning, men det går sikkert for det samme. Vi begynte prøving med en gang blødningene hadde gitt seg (tok 5-6 dager) og jeg ble gravid med en gang. Positiv test etter 2-3 uker. Vi fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å vente på vanlig mensen, at det ikke var bevist å ha noen spesielle fordeler.

Skrevet

Samme som Rosalille, MA med utskraping,6 uker etterpå gravid igjen. Nå er det 17 dager til termin!

Skrevet

Vet ikke om jeg skal kalle det ma eller sa.. men fosteret hadde ikke utviklet seg i det store og det hele.. hadde en tom fostersekk.Var 7-8 uker på vei og måtte ha utskrapning.

Måtte ta en utskrapning 29. og 31. August (fikk ikke ut alt første gangen) sex nekt i 2 uker.. og i følge legen skulle jeg hatt igjen mens 27.september og derfor unnfangelse 3. oktober. så jeg ble temmelig fort gravid igjen.. er 10+2 i dag.

Lykke til neste gang.Er trist når sånt skjer:(

Skrevet

SA regnes som menstruasjon. Min satt på første forsøk rett etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...