VerdensLykkeligste Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 jeg er 22+5 i dag. for to dager siden begynt jeg å få kjempe vondt i høyre side av rompen, smerten strekker seg litt nedover låret. er bare på høyre side. i går var det så vondt at jeg måtte ha hjelp til å gå og komme meg opp fra sofan. hjelp til alt. litt bedre i dag da jeg våknet. men nå begynner det å bli like vondt igjen. Kan dette være bekkenløsning. skal til jordmor den 4 desember, så kan jo få noe tips fra henne, men lurte på om det er noen andre som kjenner seg igjen eller vet hva det er.
BlåklokkaVest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg har ikke så veldig greie på sånt, men kan hende du har trykk på en nerve.... Mulig det kan være bekkenløsning også.... Det høres litt likt ut det jeg hadde for noen år siden, og det var trykk på isjas-nerven.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Dette hørtes ut som akkurat det jeg har hatt problemer med, ta det opp med jordmor du. I mitt tilfelle er det slik at når bekkenet løsner litt og litt på seg (helt normalt) så kom det noen nerver i klem. Det var kjempeondt! Men det har gitt seg, jeg fikk beskjed om å ikke anstrenge den siden som gjorde vondt, ved å ta hyppige pauser når jeg var ute og gikk og fikk vondt, passe på i trapper, gå slik som barna gjør et trinn av gangen. Dette hjalp masse å er ikke nå plaget av dette lengre men vet at det kan dukke opp igjen! Håper mine råd hjelper litt på da! Lykke til!!
VerdensLykkeligste Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 tusen takk for kjempe gode svar og tips!!! håper det ikke er noe alvorlig bekkenløsning på gang.... god helg alle sammen!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Det høres ikke ut som bekkenløsning.....
rosenkvisten Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Hei kjære:) Kjente meg litt igjen i den historien der. Hadde også noe smerter både framme og bak, og det virket som at det strålte nedover(som at en nerve ble truffet). Mitt gikk plutselig bare vekk, så kanskje det gjør det med deg også ting og tang vokser jo inni deg så det vil jo kjennes. Jeg pleide å våkne med voldsomme smerter om morgenen som kunne vare hele dagen. Lykke til:)
*Super*Mamman* Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Hei. Jeg har også i perioder hatt slike smerter. Jordmor mente at det mest sannsynlig var svangerskapsisjias. Prøv akupunktur i mot det, det anbefalte hun meg iallefall...
laroos Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Dette hadde jeg også - det varte i ca 3 uker. Var ekstra vondt å sitte på myke stoler/i sofaen, så jeg satt på en ganske hard stol hjemme (på jobb var det ikke noe problem), og en morgen var det plutselig borte. Var også redd for at det kunne være bekkenet, men hadde ikke typiske symptomer, så det var nok isjas-nerve som var litt i klem. Håper det går over for deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå