Mor til 2 gutter- og en i mage Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Ligger jeg høyt hvis SF mål er på 30cm? Får stadig høre at det ser ut som jeg har tvillinger men jeg vet jo at jeg har en der inne Hva har dere andre på skjema? Jeg var stor sist gang også men gutten min veide kun 3400g, hode 38 og lengde 51 cm. For lille meg på 159cm er det vel stort nok. Hode var jo like stort som 4 kilos barn pleier å ha. Dessuten gjør det veldig vondt når minsten sparker nå. Vet ikke helt hva det kommer av..noen som kjenner seg igjen?
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Var til kontroll i går, og er i uke 30. Er 29 cm, så vi er vel ganske like da. men regner ikke med stort barn fordet! Gutta mine veide kun 2900 gr og 3070 gr, og ligger ganske likt an på målene nå. Det spørs vel helt hvordan man bærer barnet, om man har lang eller kort rygg osv. Mine var korte også, kun 47 cm og 48 cm, selv om jeg hverken er liten ( er 1.68) eller tynn ( ingen vekt nevnes.... men siden du er kort bærer du jo barnet utover, og ikke langs ryggraden, sikkert det det kommer av. Dessuten kan det være mye fostervann også!' Lykke til videre! Jeg har termin 5 feb og skal føde på Ahus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå