Gå til innhold

Syk Mathilde og syk mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm ja da er det full rulle med sykdom her i huset. Gubben har fått omgangssyke og Mathilde har feber og snørrete nese og hoster. Får håpe det er forbigående og at det iallefall er noen flere tenner på vei ut. Satser på ikke å bli smittet. Er dødstrøtt etter nok en våkenatt. I natt var hun våken fra elleve til ca tre. Håper vi har en roligere natt i vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, det er utrolig kjedelig når mann og barn blir syke!

Håper begge to blir friske igjen snart og at du holder deg frisk og rask :-)

Skrevet

Føler med deg! Ikke neo kjekt at begge to er syke når man har lite å gå på selv. Håper de blir raskt friske og at du slipper unna det verste. Du får få svigerforeldrene dine til å hjelpe så du ikke sliter deg helt ut selv.

Mange stooore klemmer fra Adrian og meg

Skrevet

Oj da, det var mye på en gang synes jeg. Er hun så lenge våken? Det høres fryktelig slitsomt ut. Håper ihvertfall du holder deg frisk, om du blir syk håper jeg du får noen til å passe lillemor litt.

Krysser fingre og tør for en roligere natt for dere, håper tennene kommer snart så dere alle for hvile litt. Stor klem :-)

Skrevet

Huff, stakkars dere. Ikke moro med sykdom og slitsomt med våkenetter! Skjønner godt at du blir trøtt!

Håper det går fort over og at dere får en fin helg!

Skrevet

Ikke noe moro når alle blir syke. Håper det er bedre med dem i dag. Også håper jeg på at du holder deg frisk og rask og slipper å bli smittet. Er ikke noe moro med våkenetter. Da Tobias var syk sov jeg knapt på en uke, er veldig slitsomt!! Det var ikke det at Tobias gråt så mye, men jeg måtte jo opp for å sjekke at han ikke var for varm/kald, utstlett, han skulle ha mat innimellom osv.

Ha en fortsatt fin helg!!

Skrevet

Hei.

Ja jeg slapp ikke unna. Full rulle med omgangssyke i natt og feber og vondt i kroppen i dag. Lenge siden jeg har vært så dårlig gitt. Håper det gir seg med en god natts søvn.

Skrevet

Uff da, forferdelig å ha omgangssyka!!

Ønsker det riktig god bedring og håper du snart er frisk og rask igjen :-)

Skrevet

Uffda, ja man går gjerne i det lengste og håper man slipper unna men disse basiluskene er lure og slår til når man er på det svakeste, gjerne etter noen netter med dårlig søvn:/

Håper dere alle er på beina igjen snart:)

Stor gruppeblibraklem fra alle oss til alle dere:)

Skrevet

Det var kjedelig å høre :-( Feber er så kjipt, man blir jo helt satt ut av spill. Håper det hjelper med en god natts søvn og at den lille damen gir mamma litt sovetid. God bedring!

Skrevet

Oj oj... Det hørtes tøft ut! Masse gode tanker og god-bedring-ønsker fra oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...