Gå til innhold

Noen som vil se julkortet?? :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil julkortet av snuppa mi da??

Trykk på nicket mitt:)

 

Ble fornøyd jeg ja:))) ..lagde det selv;)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helledussen:))) Ja, det må jeg si var ei nydelig lita snuppe, fikk selv lille Erica 20 mai så de skiller bare 2 dager..Må se å få laga julekort jeg og, treig av meg jeg..hehe

Skrevet

Jaa, ble så fornøyd med kortet jeg! Men måtte ta noen bilder da for å få noen bra;) hehe. Hun skal jo selvsagt se på alt annet en kamera:P

Ja vi har somla lenge med å få gjort d vi og.. Men endelig er vi ferdige med det!:D

Skrevet

Oi, nå ble jeg inspirert! Kjempefint kort altså!

 

Jeg må bare lage ferdig nisselua først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...