Mamma&LilleKrølle Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Noen som vil julkortet av snuppa mi da?? Trykk på nicket mitt:) Ble fornøyd jeg ja:))) ..lagde det selv;)
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Helledussen:))) Ja, det må jeg si var ei nydelig lita snuppe, fikk selv lille Erica 20 mai så de skiller bare 2 dager..Må se å få laga julekort jeg og, treig av meg jeg..hehe
Mamma&LilleKrølle Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Jaa, ble så fornøyd med kortet jeg! Men måtte ta noen bilder da for å få noen bra;) hehe. Hun skal jo selvsagt se på alt annet en kamera:P Ja vi har somla lenge med å få gjort d vi og.. Men endelig er vi ferdige med det!
Yrha Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Oi, nå ble jeg inspirert! Kjempefint kort altså! Jeg må bare lage ferdig nisselua først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå