Gå til innhold

nesten sølibat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med at mannen min svært sjelden vil ha sex. Jeg kunne tenke meg 1-2 ganger i uka, og mener også at det er verdt å jobbe med å holde det ved like selvom man er sliten/stressa/har små barn/dårlig råd osv. Hvis jeg virkelig legger godviljen til "får jeg ham med" hver 3-4 uke, men han kunne sikkert gått mye lenger uten å savne det virker det som. Alltid mitt initiativ. Hva gjør man..? Er det noe "galt" (tror ikke han er utro!). Er det kanskje vanlig med svært lite sex når "alt" er litt slitsomt (dårlig jobb, trang økonomi, 2 små barn, lite søvn osv)? Eller er vi veldig utenom "normalen"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig vanlig, men lite snakket om. Menn er de som alltid skal ha lyst, og hvis mannen opplever liten lyst, så er ikke det noe han vil snakke om. En travel hverdag kan påvirke mannen like mye som kvinnen, og det kan gå utover overskuddet og lysten til å ha sex. Når det er sagt, så er det slik at når man har sex, så øker det også lysten til å ha det igjen. Hvis man ikke har sex så havner man i en felle der lysten blir mindre og mindre. Men ikke mas på han! Han syns sikkert at dette er litt sårt allerede, og det blir ikke noe bedre av at du maser. Han vet sikkert hva du mener allerede;) Mitt tips er å vente til ting er litt roligere (juleferie snart) også se om han ikke orker mer da.

Skrevet

takk for svar. Ja kanskje det hjelper med ferie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...