Gå til innhold

Vi har vannlekkasje på kjøkkenet :-(


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Noe kommer fra kjøleskapet (tror vi) og noe kommer fra under vasken (fra vannlåsen tror vi)....Så da må vi skifte gulv, og antagelig er det noe sopp i det under vasken, så kanskje vi må skifte litt av kjøkkeninnredningen og...

 

Og har vi innboforsikring?? Neida (har jeg mast på magnuspappan om det...jada...har jeg veldig lyst å si HVA VAR DET JEG SA!!!...Ja, har igrunn det!!)

Har penger til å ordne opp i det, men hadde vært kjekkere å slippe å bruke det på en sånn kjip ting!

 

Og til dere som bor i borettslag, sånn jeg skjønte det som stod i regelverket til vårt borettslag så har vi ansvar for alt som er inni leiligheten av rør, altså alt som er etter vannlåsen....vet dere noe om det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så kjedelig! Vannlekkasje er aldri gilt.

 

Men i den leia dere betaler til borettslaget, der trodde jeg det skulle inngå forsikring, bla vannskadeforsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si det, Mersa!!! Det har han godt av!!! ;)

 

Ish, også så tett opp til jul, men sikkert lurt å få gjort noe med det så fort som mulig. Sopp kødder man ikke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei... Uff vi hadde plutselig "vått" gulv på kjøkkenet vi også... men det ordnet seg da det "bare"var vannlåsen som hadde lekt litt... men gøy ........ Not.. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...