Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 det er jo så små glass. hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Nå er det vel 4-5 debatter gående om dette her.. Så du får heller lese litt der.. Mer nå blir bare dustete.. Og du legger nok bare ut det spørsmålet for å provosere.. Finn noe annet å krangle om.. Drekk deg møkkings for min del! Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør i sitt svangerskap. God jul.
Turid Laila Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Er du gravid drikker du ikke! Vanskelig å forstå? Djeeeezzz
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Hvis du skal sikre deg fra å bli stemplet som hysterisk tror jeg det tryggeste er å bælme nedpå halvlitersglass med hjemmebrent.
mamma`n til nurk Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Ehmmm....jeg stemmer....NEI! Ville ikke latt mitt nyfødte barn få bælme alkohol, og da lar jeg heller ikke mitt ufødte barn gjøre det. Kalles å være ansvarlig, det... Du vet, sånn man må være når man skal bli mor??
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Dette blir smør på flesk Hi når så mange andre før deg har tatt opp denne tråden bare med begrepet alkohol istedet for akkevitt!!! bruk de lille grå til å komme på noe bedre...gjesp.....
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Enten så sier du det bare for å irritere å få i gang noe,ellers må du være stokk,stein dum.
snart mor til 3 Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 hehe.... må bare le litt jeg ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 syns det er greit hvis man drikker alkoholfritt øl til. da veier det jo opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå