Gå til innhold

akkevitt på julaften?


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo så små glass. hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det vel 4-5 debatter gående om dette her.. Så du får heller lese litt der.. Mer nå blir bare dustete.. Og du legger nok bare ut det spørsmålet for å provosere..

Finn noe annet å krangle om.. Drekk deg møkkings for min del! Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør i sitt svangerskap. God jul.

 

Skrevet

Er du gravid drikker du ikke! Vanskelig å forstå? Djeeeezzz

Skrevet

Hvis du skal sikre deg fra å bli stemplet som hysterisk tror jeg det tryggeste er å bælme nedpå halvlitersglass med hjemmebrent.

 

 

 

Skrevet

Ehmmm....jeg stemmer....NEI! Ville ikke latt mitt nyfødte barn få bælme alkohol, og da lar jeg heller ikke mitt ufødte barn gjøre det. Kalles å være ansvarlig, det... Du vet, sånn man må være når man skal bli mor??

Skrevet

Dette blir smør på flesk Hi når så mange andre før deg har tatt opp denne tråden bare med begrepet alkohol istedet for akkevitt!!! bruk de lille grå til å komme på noe bedre...gjesp.....

Skrevet

Enten så sier du det bare for å irritere å få i gang noe,ellers må du være stokk,stein dum.

Skrevet

hehe....

må bare le litt jeg ;-)

 

Skrevet

syns det er greit hvis man drikker alkoholfritt øl til. da veier det jo opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...