Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hvor lang tid tok det før dere merket bedring på puppene? Snuppa har blitt bra i munnen (ikke mere hvitt belegg) men har en uke igjen av behandlingen (mikstur). Men puppene mine er fortsatt ikke bra etter en ukes behandling (salve). Ser fortsatt litt sånn bringebæraktige ut foran på brystvorten, selv om den stikkende følelsen etter amming er borte heldigvis. Og skal jeg smøre inn hele det brune området eller bare brystvortene? Jeg skifter ammeinnlegg etter hver amming og behandling.
Yrha Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Tok 4 uker før vi begge ble bra. Men etterpå slet jeg med Raynauds (hvite og blåë brystvorter-kjempevondt) som jeg trodde var sopp en stund, men det var det altså ikke. Så lenge smertene er borte så kan du være fornøyd, da er sikkert soppen borte ved enden av kuren også
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Var Raynauds en konsekvens av soppen? Andre med erfaring med Mycostatin?
RockMyWorld Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Brukte det i 2-3 uker tror jeg. Smertene ved amming ga seg etter et par dager. Rødheten og sviingen på brystvortene var borte etter en ukes tid tror jeg. Var forberedt på at dette skulle vare og vare, men det gikk veldig bra:-) Smurte vel på hele området, ikke bare vorta!
ennaH Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Snuppa fikk Mycostatin i nesten tre måneder, uten at det hjalp det spor. Legen min sa at jeg umulig kunne ha sopp på puppen, fordi da ville det gjort uhyre vondt. Først da jeg etter tre måneder begynte å smøre inn brystvortene etter hver amming med Canesten-krem, ga trøska seg. Det tok litt over ei uke.
ennaH Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 PS. Jeg smurte inn brystvorta og litt av det brune. Gadd ikke bytte ammeinnlegg mer enn en gang i døgnet, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå