Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Ei jente jeg kjenner lyver og lyver hele tiden. HUn sier hun er stemor til 3 barn. HUn er 23 år, han hun er sammen med er 2 år yngre, altså 21, de har vært sammen i 5 år. HVordan kan en gutt på 21 som hun har vært sammen med i 5 år ha barn fra før? Men hun snakker hele tiden om alle hun har vært sammen med de siste årene. Jeg orker ikke høre på henne lenger, hun bare lyver og lyver hele tiden. HUn trenger hjelp og hun skjønner ikke at jeg har gjennomskuet henne for lengst, at alt det hun sier er bare løgn. Jeg synnest det er trist at ei jente på 23 skal rote seg inn i sin fantasiverden. Jeg tror ikke på det hun sier. Og det sa jeg til henne nå. Jeg bruker ikke baksnakke folk men jeg orker ikke folk som lyver i meg på den måten, har nok å tenke på om dagen.
Joda, jeg vet best! Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Er det noen grunn til at du henger sammen med henne da? Det hadde ikke jeg gjort om det var noen som hele tiden løy for meg.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 Jeg henger ikke med henne, hun bor i samme bygd som meg. HUn var liksom ei venninne med bestevenninna mi. Hadde henne på msn, men har nå blokkert henne som kontakt på msn for jeg orker ikke ha kontakt med henne. HUn er ustabil. Og lyver mye, det sier de som kjenner henne også.
Gjest ->>- Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Slutt å tenke på henne, da. Om noen du ikke kjenner lyver burde det ikke plage deg allverdens.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 Jeg er redd hun skal hevne seg på meg eller noe sånt. Jeg føler nesten hun er sjalu på det jeg har. Jeg spurte bare på hvorfor hun løy til meg.
Cat.68 Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Hvordan skal hun kunna svare deg om du har blokket henne?. VET du at det hun sier er løgn, eller trur du bare?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2007 HVordan kan det ha seg at en hun har vært sammen med i 5 år har 3 barn fra før når han er 21 år? Dette er ting hun sier til meg, hun har også bodd sammen med andre i mellomtiden enda hun har vært samboer med han her i 5 år. Hun bodde ikke sammen med noen den ene gangen jeg besøkte henne for nesten 4 år siden. Men hun får bare styre.
Cat.68 Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 At noen har 3 barn når de er 21 er kanskje noe uvanlig, men ikke teoretisk umulig. Ikke spør meg ,jeg aner ikke hvordan ting henger sammen. Jeg bare spør om du kan være sikker på at alt er løgn. Selv er jeg veldig forsiktig innan jeg påstår at andre lyver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå