Venter på 3_de spire Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Heisann jenter!! Hvordan går det med dere her inne da?? Vi har gått over i 2pp. Mannen er ikke helt sikker enda, han har mest lyst på januarbaby, så innsatsen har ikke vært på topp. Håper at spiren sitter denne måneden, dersom den ikke gjør det venter vi nok til april likevel. Så ikke baby`n blir født på slutten av året. Greit at ungene ikke har bursdag for tett også. Nå er det masse kos framover, så ventetiden til dere skal prøve går litt fortere... Gleder meg til å pynte til advent og henge opp adventstjerne i kveld. Skal ikke putte i kontakten før i morgen da... Ha en super helg!! Klem
Nummer tre <3 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 hællæ snuppis! her går det i det samme gamle vettu! frustrasjon og lengsel hehe..!! neida! nå er det jo snart jul og jeg skal kose meg masse og prøve å ikke tenke så mye på baby.. I dag var det sinnsykt mye baby og gravidsnakk på jobben så jeg har vært litt små-irritert egentlig.. er litt lei av å høre om alle babyene til kollegaene nå.. for jeg vil jo så gjerne ha min egen!! Sambo har foreslått at vi kan framskynde det til mars da.. men da blir det jo desember og julebaby og det er jo egentlig litt dumt når vi faktisk planlegger.. men det er jo fristende da! hehe... Men har bestemt meg for at vi kan prøve med en gang det bikker over til januar, så hvis terminen blir i begynnelsen av januar (ifølge bim-kalkulatoren) så tar jeg den sjansen.. hadde engentlig tenkt å vente til mai hvis det viser seg at terminen blir tidlig i januar, for å unngå at det kan komme noe i slutten av desember.. men jeg orker ikke å vente så lenge og jeg er villig til å ta sjansen.. Er jo så klart mulig at det ikke klaffer på første forsøk da.. men kan ikke gå rundt å tro at det ikke skal gå.. for da går det jo helt sikkert ikke.. Har vært så egstelig i det siste.. på at jeg ikke skal klare å bli gravid! er jo mitt største ønske.. må prøve å psyke meg litt ned.. har vært mye mindre her inne også, så jeg ikke skal fokusere så mye på det.. Håper det klaffer nå denne måneden her da! Hvis ikke så er du hjertlig velkommen tilbake til aprilpøverne!! **************drysser masse babystøv på deg!!***************************
AO3 Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Driver og flytter for tiden, har for øyeblikket et hus som er fullt av kasser - det totale kaos! Den eneste i huset som er gravid for øyeblikket (tror jeg, da!) er katta - noe jeg er veldig fornøyd med. Gleder meg masse til det blir kattebebiser! Jeg tok ultralyd for et par dager siden, og det blir definitivt smått om noen uker. Ellers begynner samboeren min snart i ny jobb, og hvordan det blir framover for oss, kommer nok mye an på hvordan han trives. Han sier at hvis han trives bra, kan vi begynne å prøve "på nyåret", men jeg vet ikke helt hva han mener med det... januar? mars? mai? Gudene vet... Jeg prøver også å slappe av og ikke tenke så mye på det, og det er i og for seg ganske lett, siden det skjer så mye annet for tiden!
Høstspire 2011 Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Hei!=) Du husker kanskje meg igjen? Jeg er inne på bli gravid og er også i 2 pp=) Vi har bestemt oss akkurat som dere - blir vi ikke gravide denne mnd. venter vi også til april! så koselig å evt. ha det å dele med deg dersom vi begge skulle være så uheldige=) Ja, tida går fort nå mot jul. Det er så koselig! Her henger julestjerna i vinduet og de røde putene ligger i sofaen:) Har en god følelse denne mnd, men er inni eggløsningen nå og har vært veldig stressa med eksamen og sykdom i familien. Skulle ønsket dette ikke spilte inn.... Vi får se=) Takk, ha en fin helg du også! Klemklem!
Venter på 3_de spire Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Adventsstaken har kommet på plass i vinduet, men pærene må skiftes. Så det ble ikke lys i den i dag. Må kjøpe pærer mandag. Har kommet kjempe masse snø, så her koser vi oss ute dagen lang. Har laget snølykt, snømann og aka i dag. Send PM om dere vil! Nå er det helt greit å bli aprilprøver igjen om det ikke klaffer denne måneden, selv om jeg såklart håper at det klaffer nå. Har EL i morgen, så det blir kos i kveld. Det er så kos med desember!!! Kos dere masse fremover jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå