Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg er i uke 19 og synes jeg ikke har noe mage. Jeg var i godt hold på magen før jeg ble gravid så en viss form for mage har jeg jo. Når jeg ligger på magen kan jeg kjenne livmoren og det kan virke som om den har nådd nederste del av navelen, det jeg ikke synes er at den buler så mye ut. Har prøvd å måle sf mål, men får veldig lite...kjenner at det er liv der og alt var fint på ordinær ul i hht str og alt sammen. Er førstegangs.--- Er det noe å tenke på tror dere?
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Du er nok helt normal! :)Magen min var også ganske liten første gangen jeg var gravid. Enda jeg hadde høye sf-mål hele tiden, så var det ikke før mellom uke 25 og uke 30 at magen virkelig syntes på meg. Noen har stor mage, noen har liten. Noen har magen lavt og noen bærer den høyt. Det er så forkjellig på alle, så størrelsen på magen har neppe noe å si på om alt er som det skal. Om du kjenner masse liv og alt så bra ut på ul skal du nok bare slappe av og glede deg over at magen kommer snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå