Trollmora Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Clas Ohlson er noe jeg oppfatter som lekebutikken til de store gutta. Nå har flere godt voksne husmødre på røykerommet reklamert noe voldsomt for følgende lille hjelpemiddel og leketøy som fort kan bli yndlingsleketøy for noen og enhver: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=18648240 Noe for julens ønskeliste til far? )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Hehehe, sånn har da jeg hatt lenge må du skjønne!! Den funker som bare det, men problemet mitt er at jeg aldri får kjøpt nye antistatiske pads!
Trollmora Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Bare si fra du så kan jeg svippe innom å få tak i sånne greier. Eller kanskje du får bestilt på nett?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Takk for det, men vi har Claes Ohlsson her i byen, bare jeg som ikke får surret meg innom og når jeg er der glemmer jeg det..............hmm........kanskje det har noe med alderen å gjøre;-))
♥Snulder Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Hmmmm.... funker den slik at den jakter på katten og fjerner den og eller???;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Den gjør katter usynlig faktisk!!!!
♥Snulder Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Fantastisk! Da er det noe jeg trenger;=) En av ullurvene våre legger igjen mer pels på gulvet enn den faktisk har på kroppen....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Noen skapninger har rett og slett den evnen ja:-)
♥Snulder Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Jepp! Katter, unger og menn.... uhorvelige mengder med rot etter dem gitt:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå