lille oscar + bebis Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 i dag tror jeg at jeg kjente det første sparket! Det var en fantastisk følelse.. er 17 uker, og førstegangsfødende... Vet det er lett blande spark og luftbobler, men dette var så nære buken, og jeg hadde ikke luft i magen da. Det jeg lurer på... Jeg har bare kjent det en gang i dag! hvor ofte kan jeg regne med å kjenne det fra nå av? vil kjenne det hele tia!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 jeg er 15 uker, å jeg har faktisk kjent noe "kiling" på innsiden av magen:) ikke direkte ett spark men, noe var det!!! deilig følelse ja??
lille oscar + bebis Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 det er en nydelig følelse:) helt i lykkerus! men, kommer jeg til å kjenne det flere ganger til dagen nå? hver dag? annen hver? kanskje det ikke var spark likevel, har ikke kjent mer nå utover dagen..
1baby,og 1 spire Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Helt utrolig følelse ja. Jeg kjente det bare mere og mere for hver dag. Kjente også første sparket i uke 17. Nå sparker hun masse hver dag. Men dette kan nokk variere fra menneske til meneske. Håper du vil kjenne mere de nærmeste dagene.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 fra jeg kjente det første gang, gikk det 3 dager imellom til neste.... da først ble jeg sikker på hva det var.... har selv kjent det bare 3-4 ganger, men er rimelig sikker på att det er ett liv jeg kjenner å ikke en propp:) (hehe) men nå er jo du kommet litt lengere enn meg da, så det kan vel hende att du kjenner det litt oftere framover.... men som jeg tenker da, så lenge det kjennes samme ut hver gang så bli jeg mer og mer sikker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå