Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Noen som vet når man kan/bør begynne å smøre seg med jordnøttolje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vet ikke ang. jordnøttolje, men det er veldig mulig at det er det samme som gjelder for ulike typer olje. I Weleda serien (helsekost) finnes det to typer oljer for gravide.

1. Svangerskapspleie olje. For å motvirke strekkmerker. Den brukes fra starten av graviditeten til 3 mnd etter fødsel.

2. Fødselsforberedendeolje. For å unngå å sprekke opp i underlivet under fødselen. Brukes fra 34de graviditetsuke.

 

Håper det kan hjelpe deg.

 

*Milena*

Skrevet

Takker for svar...

Er jo det dem sier her inne at jordnøttolje skal hjelpe mot at man ikke sprekker opp i underlivet under fødsel... så kanskje uke 34 er bra da?!

Noen andre som vet?

Skrevet

Brukte jordnøttolje første gang og jeg slapp unna med 4 "pyntesting". Husker ikke helt når jeg begynnte, men tror det må ha vært 2-3 uker før termin. Hadde også med oljen på føden og jordmor maserte det inn flere ganger under fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...