Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hei.. Noen som vet når man kan/bør begynne å smøre seg med jordnøttolje?
Milena Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hei. Vet ikke ang. jordnøttolje, men det er veldig mulig at det er det samme som gjelder for ulike typer olje. I Weleda serien (helsekost) finnes det to typer oljer for gravide. 1. Svangerskapspleie olje. For å motvirke strekkmerker. Den brukes fra starten av graviditeten til 3 mnd etter fødsel. 2. Fødselsforberedendeolje. For å unngå å sprekke opp i underlivet under fødselen. Brukes fra 34de graviditetsuke. Håper det kan hjelpe deg. *Milena*
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Takker for svar... Er jo det dem sier her inne at jordnøttolje skal hjelpe mot at man ikke sprekker opp i underlivet under fødsel... så kanskje uke 34 er bra da?! Noen andre som vet?
Gjest Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Brukte jordnøttolje første gang og jeg slapp unna med 4 "pyntesting". Husker ikke helt når jeg begynnte, men tror det må ha vært 2-3 uker før termin. Hadde også med oljen på føden og jordmor maserte det inn flere ganger under fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå