Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hvor blir disse nålene satt? og hva er vitsen med det egentlig? er det for at fødselen skal gå raskere, eller at fødselen starter raskere eller hva? jeg tenkte kanskje å ta dette da jeg får det gratis.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 jeg vet ikke hvor n¨ålene blir satt... men hva det brukes til i det minste ;-) Det er for å modne livmorhalsen din. Får den prosessen til å gå fortere. jo mer moden du er, jo raskere går prosessen. det igjen kan føre til at du føder. Virkningen er innen 3 dager :-) jeg får det også gratis av min jordmor, så gleder meg til å begynne. litt redd for disse nålene, for jeg har noia for føttene mine, og vil jo ikke at noen skal stikke noe i dem... men... jeg tror det er en av plassene :-/ lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Skal virkningen komme innen 3 dager?? Eg var på tirsdag,,men ingen virkning )= snufs... Skal igjen på onsdag.... håper det setter fart på ting. Kan eg spør hvor langt dere er på ver? selv er eg 38+4
Månestrålen :-) Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Jeg har tatt modningsakupunktur 4 ganger de siste 3 ukene. Jeg er 3 dager på overtid og tok den siste behandlingen i dag. Da satte hun nåler for å få gang på fødselen, også fikk jeg nåler for vann i kroppen. I går var jeg på kontroll hos jordmoren, og da var livmortappen moden, men jeg hadde ikke åpning. Akupunktørene min sier nålene skal hjelpe for å få modningen og åpningen til å skje raskere enn det hadde gjort hvis jeg ikke hadde gått på akupunktur. Jeg går også gratis hos en bekjent og har troen på akupunktur, men det er jo helt umulig å vite hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde gått der. Nålene ble satt fra kneet og ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå