bøllefrø 37 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Morro å se hva du får opp på meg da???når jeg evt bli gravid/kjønn. klarsynt,men vanskelig å se seg selv som du sikkert vet..født 20 feb 1973, mannen min 15 april 1970.Har et barn fra tidligere:) vi prøver å få barn,ikke prøvd så lenge......;O)Har en venninne med 40 års erfaring inen spådom som har sagt hva som vil skje med meg......morro å se om dere sier det samme;O)
Mamalari Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Ja, er ikke så lett å spå seg selv.. Venninne med 40års erfaring ja.. Fikk nesten litt kalde føtter her.. Jeg som bare har 1års erfaring:p hehe Men ihvertfall får jeg opp at du vil bli gravid til neste år, vil si innen våren. April er en mnd som dukker opp. På kjønn får jeg opp ei jente. Kunne vært spennende og hørt hva venninen din har spådd deg;)
bøllefrø 37 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 He he jammen sa dere likt gitt Åpril,mulig mai sier min venninne.hun har da brult kort på meg. kjempe morro......stol på dine evner du,får en god feeling på deg gitt,så fortsett det gode arbeidet Kan jeg spørre hvordan evner du har ?
Mamalari Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Oi, så spennende.. Er vel kanskje ikke så flink til å stole på meg selv, så var morro å se at vi hadde fått opp det samme. Jeg spår veg hjelp av tarot kort og pendel.. Pleier også å få opp en følelse når jeg spår noen. Men er ikke klarsynt da
bøllefrø 37 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 stol på deg selv:) jeg har hatt mine evner fra jeg var barn......det er en gave,men til tider har jeg ønsket at jeg ikke hadde slike evner.Ikke like hyggelig alt man ser......men man får se positivt på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå