Tally Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Sitter og ser på et program hvor folk er på jakt etter et nytt sted å bo (britisk program). Et par er og ser på DET flotte huset, det er skikkelig fint, men: det har åpen toalettløsning på "hoved"soverommet! Toalettet er bare bak en halvvegg, rett ved siden av der man må ha sengen. Det var litt i overkant for min del, he, he. Men de kommer nok ikke til å ta det huset, for kona kunne ikke tenke seg til å bo i et hus med soverom i første etasje!!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hehe tviler på at soverommet iførste etg hadde vært det avgjørende for at jeg ikke valgte huset:o)
Himmel og hav Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Mye rart i engelske hus! Har aldri skjønt det med at i mange hus så er stua rett på innsiden av inngangsdøra... og at det er tepper overalt... Var på besøk i to forskjellige hus en gang jeg var der borte, og begge stedene var det gulvteppe rundt do, og det var langt fra flekkfritt! Yuk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå