lenej :o) Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 jepp, fikk begynt på det forbanna kjøkkenet.. å vet dere hva eg fant?? pepperkaken fra i fjor!!! dem så like fin ut, men eg kasta dem. .er ikke sulten.. åsså fant eg vaffeljernet mitt, det gamle. har kjøpt nytt, så.. og det er et sånt dobbelt-jern, bare noen få år gammelt. så eg ringte ned til sykestua her, å spurte om de ville ha det, og de ble så glade!! eg har gjort en god gjerning, jo!! :)
Chiabatta Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Det var ikke verst å gi det bort til sykestua!! Så flink du er! Deilig å få tatt kjøkkenet, ja. Det trengtes, tydeligvis;-) Jeg vasker trapp og gang nå. Fysj så mye støv det samler seg under trinnene!!!
Den drygaste Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 jeg har nettopp vasket ut kjøkkenet før jeg nå skal på jobb, og jeg fant julesnopet fra i fjor laaaangt bak i skapet! æsj... men komfyren gidder jeg faen ikke ta, sist jeg vasket ned til jul satt jeg høygravid i flere timer og vasket den hersens ovnen mens sambo satt i stuen med kompisene sine og spilte poker. så i år er det han som skal får ta den!!! ps: komfyren her hjemme blir vasket mer enn en gang i året altså! hehe
Gjest Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Lenej - du må bare komme hit når du er ferdig.
lenej :o) Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 hehe.. er veldig glad for vi har huset vårt på ett plan, ingen trapper her nei :) nå er eg ferdig med ett skap... å det tok jo bare sånn.. ja .. en evighet? det er matskapet, så, og har tatt ut alt, vasket alle hyllene, og inni, og stablet på plass.. kastet masse... og det skapet går fra gult til tak, så... så er det neste :) men først må eg hente posten :)
NoDoubt Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Vet at jeg og har pepperkaker fra i fjor liggende:-( Tror nok boksen og alt går i bosset...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Jeg ble ferdig med taklistene og gulvlistene igår + min ukentlige rengjøring.. tenkte å ta kjøkkenskapene innvendig + bak kjøleskapet og komfyren nå snart.....
lenej :o) Skrevet 30. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2007 eg kan ikke vaske bak kjøleskapet, vi har sånn innebygd, så.. men komfyren er en lett match da, for den er så rein, vaske den ca annen hver uke så.. fikk nye harry potter boka på norsk i posten idag! å den gis ikke ut før imårra egentlig! hihi!! :)
Gjest Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 ÅÅÅ, kanskje jeg også får boka da... forhåndsbestilte på bokklubben.no... var det det du også gjorde? sjekke posten!!!
lenej :o) Skrevet 30. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2007 jepp, bokklubben.no her og :)
Gjest Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 tøft! kanskje jeg får den i dag da? hehe gidder ikke sjekke posten enda, sitter er i joggebukse og t-skjorte og må jo ta heisen ned i 1 hvis jeg skal sjekke... =P
lenej :o) Skrevet 30. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2007 hihi.. har du ikke lest den? eg leste den på engelsk, men må jo ha dem på norsk oxo da :) fikk DET tanngliset av mini no, med de 2 små tennern hannes han sitt i gåstolen sin her å spiser nå. vi har lunch!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 nei, ville vente til den kom på norsk siden jeg leste resten på norsk... gleder meg som en unge! lunsj nå! vi skal straks begynne på middagen vi nå, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå