Gå til innhold

hvis dere var utro med venninnens mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

en gang bare og ingen vil få rede på det.

kunne dere holdt det skjult å bare fortsatt som før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det kunne jeg ikke... men ville aldri gjort noe sånt mot mine venner og ikke mot sambo heller.. det er råttent..

Skrevet

Hadde ikke skjedd.

Ikke engang om du sier hvisomattedersomatte månen var en gul ost og vi kunne hoppe opp og spise av den hadde jeg klart å sette meg inn i situasjonen, for det hadde aldri skjedd.

Skrevet

Det har sjedd men jeg husker ikke noe av det, tror han dopet meg.

Jeg har aldri i min villeste fantsi hatt lyst på hennes mann

Skrevet

ja men da ville jo spørsmålet vært : hvis dere ble dopet ned og voldtatt av venninnens man ville dere sagt noe?

Skrevet

den situasjonen ville jeg ikke latt meg komme opp i. når det er sakt så nei jeg kunne ikke fortsatt som før jeg hadde jo sviktet mine nærmeste grovt. og ikke fortjener veninnene mine slike svin heller verken en slik veninne eller en sli kjæreste.

Skrevet

hadde jeg blitt dopet ned og voldtatt ville jeg andmeldt det og ja veninnen min skulle fått vite om at kjæresten hennes var en slik en.

Skrevet

trodde dette var normalt jeg:-) Litt variasjon på kjøttmarkedet spiller vel liten rolle, enten om det er naboen eller partneren til venninna eller kompisen:-)

Skrevet

selvfølgelig, det er jo det minste jeg kunne gjort - ingen er tjent med å fortelle om det der.

Skrevet

Dersom jeg hadde fått det til ville jeg dopet ham tilbake og vært slem.

For eksempel transportert mannen til en skog og spent ham fast mellom noen trær i nattens mulm og mørke.

Og selvsagt byttet ut klærne med tja..Fantometdrakt kanskje.

Så ringt politiet og varslet anonymt.

Evt. gjort det i grålysningen på et sted hvor det passerer mange hundeluftere.

Skrevet

For å være dønn ærlig, så ja, det kunne jeg nok. Men da måtte det være gjensidig, at fyren hadde samme innstilling til knullet og hemmeligheten som jeg.

Det som hadde plaget meg, ville være usikkerheten om han ville holdt avtalen!

Og, joda, jeg elsker mannen min! Men synes ikke det er nødvendig å ødelegge to forhold for et eventuelt tilfeldig knull med en kamerat.

Skrevet

Nå har jeg vært vært i den situasjonen. Ikke at jeg har vært utro, men en "venninne" var utro med min mann! Hun fortalte om sine synder til en annen felles venninne...denne venninnen klarte heldigvis ikke å holde det for seg selv, og dette kom etterhvert for en dag. Hvis jeg hadde vært det, så tror jeg faktisk ikke at jeg hadde klart å holdt det hemmelig, men rett og slett bare sagt det.....det viser anger, mener jeg.(Hvis det hadde vært noe å angre på)

Skrevet

Sånne ting kommer alltid for en dag uansett.

Det hadde jeg aldri klart. Å late som ingenting rundt min beste venninne etter noe sånt, nei.

Hadde forøvrig aldri falt meg inn å prøve meg på noen sin mann.Mine venners eller andre folks ektefelle.

Skrevet

Nå ville jeg absolutt ikke drivi på med mannen til venninna mi uansett!!!urgh...Dessuten settes alt for mye på spill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...