peanut:) Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jenta mi på 5 mnd har hatt fin nattrytme i det siste...legger seg 19.00 og våkner ikke før rundt klokken 04.00 for å få pupp og så sover vi videre til 07.00 :-) MEN de siste to nettene har hun plutselig bestemt seg for at det er morgen henholdsvis klokken 05 og klokken 03...!!Er LYS våken og ligger i senga si og prater, hyler og ler HØYT i TO timer i strekk!!! På dagtid går det ca to timer mellom hver dupp, derfor tror jeg kroppen hennes tror det er dag når hun våkner om natta også, siden hun ligger våken i to timer før hun sovner igjen... Er veldig vanskelig å vite hva jeg skal gjøre når dette skjer...er det rett av meg å la henne ligge i senga i to timer??Er jo så redd for at hun skal lage dette til en vane dersom jeg tar henne opp!! Håååper at dette bare er for en KORT periode...ligger på samme rom som oss så har ikke sjangs å få sove de to timene hvor hun styrer oppi senga;-) På dagtid sover hun bare korte dupper på ca 30 min og sjelden at hun sover noe etter klokken 17 så tror ikke det er det som er grunnen...
fox`y Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 kjenner igjen den dær ja..min gutt sover ikke lenge i slengen da men han oxo ligger å hyler,prater og ler temmelig høyt på natten hehe.. er vell for at d er så stilt så han hører seg så godt.sjønner du ikke får sove da ja,minsten ligger på romme vårt han oxo.å han klarer å vekke storebror på 2 år å nesten vær eneste natt...han får mat x 2 på natt da men bruker LANG tid på å sovne igjen..trenger vell litt pluddre tid for seg selv disse små... har ikke noen råd å gi desverre.. håper hun roer seg ettervert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå