♥ DAME Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg har en gutt som nå er blitt 9 år. Har hatt han siden han var 4 år. Han heter Emmanuel og bor i Sudan. Han er visst en leken gutt som er veldig kreativ, elsker å tegne og er alltid i godt humør. Blir så glad når jeg får brev og bilde. Jeg skal sende avgårde en julepresang på mandag ) Fortell litt om deres da vel?
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Har en i Gambia, 12 år gamle Kobina. Gjennom Plan.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Det har vi, en jente fra Columbia ) Har fått tegninger og sendt brev, spennende!
auro Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Ei jente i India og ei jente i Kenya. Vi hadde hver vår før vi møttes.
lykken på jord Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 åå dette har jeg ønsket meg lenge! Noen nettside jeg kan kikke på for å få informasjon?
RockMyWorld Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Har ei jente i Sudan. Hatt i mange år ¨nå, hun er 17, så jeg får vel snart nytt barn:-) Gjennom plan
♥ DAME Skrevet 30. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2007 http://www.fadderskap.no/I081/index.htm Så flott at du er interessert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå