Gå til innhold

Hvem her inne har et fadderbarn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt som nå er blitt 9 år. Har hatt han siden han var 4 år. Han heter Emmanuel og bor i Sudan. Han er visst en leken gutt som er veldig kreativ, elsker å tegne og er alltid i godt humør. Blir så glad når jeg får brev og bilde. Jeg skal sende avgårde en julepresang på mandag :))

 

Fortell litt om deres da vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi, en jente fra Columbia :o)

 

Har fått tegninger og sendt brev, spennende!

Skrevet

Ei jente i India og ei jente i Kenya. Vi hadde hver vår før vi møttes.

Skrevet

åå dette har jeg ønsket meg lenge!

Noen nettside jeg kan kikke på for å få informasjon?

Skrevet

Har ei jente i Sudan. Hatt i mange år ¨nå, hun er 17, så jeg får vel snart nytt barn:-) Gjennom plan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...