Gå til innhold

gave til pappan:=) ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi jentene som føder får jo ofte gave når vi har født, dette for at fedrene skal vise hvor stolte dere over oss som har holdt ut et helt svangerskap og en fødsel:=) syntes det er kjempe kjekt med en sånn oppmerksomhet:=)

men hvorfor får sjelden far en sånn gave?

de har jo tross alt holdt ut med oss, noe som absolut ikke kan være så lett alltid.

jeg tenkte å kjøpe noe til min samboer, men det jeg trenger deres hjelp til er, hva kan jeg kjøpe? syntes det er så vanskelig:=( noen som har et tips om hva som kunne vært en flott gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper ikke så veldig dyr julegave til mannen min i år, og tenker å kjøpe en stilig klokke til mannen min som pappagave. Syns han fortjener en ekstra takk for at han har stilt opp og støttet meg gjennom svangerskapet; pga kynnere har han måttet ta store deler av husarbeidet. I tillegg er det nok litt belastende bare å bo sammen med en hormonbombe som meg;)

Har hørt om noen som kjøper et sånt smykke som man har i militæret, og inngraverer navnet til babyen på. Det er jo en god ide også:)

Skrevet

la inn et innlegg her i går om en side jeg fant... www.verdensbestepappa.no syntes det var en del fint der,å det er noe som ikke alle har:)

Skrevet

takk takk, da skal jeg gå inn der å se med en gang:=)

blir glad for flere tips om noen har!:=)

Skrevet

Hei! Du har så rett så rett, er vel lett å glemme far i alt dette!

Min mann får en litt spesiell julegave av meg i år, så det er en ting du ev. kan tenke på. Jeg har ikke født ennå, men har tatt å fått laget en spesiell kopp på N-foto. Gikk inn på siden deres og ordnet det selv, veldig lett og greit. det er altså en kopp med 3D UL bilde av jenta vi venter! Valgte bilde, tekst, motiver osv selv. koppen kom i posten i løpet av få dager, og ble kjempefin!!

bare et lite tips:-)

Skrevet

Jeg og mannen har snakket om vi skal gi gave til hverandre og har funnet ut at det gjør vi ikke. Han får en gutt av meg og jeg av han. Jeg er fornøyd med at han stiller opp for meg nå i siste del av svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...