Gå til innhold

Niks mer pupp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tror jeg min amme karriere er over for denne gang. Vi har jo ammet kun om morgenen en lengre periode nå, men nå tror jeg puppen er tom og Sebastian for utålmodig til å få den i gang igjen. Han er jo snart 11 mnd så det er jo en naturlig avslutning på ting, og jeg har fått litt tid på meg til å venne meg til tanken og funnet ut at jeg er klar nå jeg også. Vi har hatt det koselig med ammingen, men han er stor gutt nå og det er på tide å frigjøre seg litt mer fra mamma:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt når det blir på den måten. Rart når de frigjør seg på den måten også. Han er jo blitt stor gutt og har vel mye annet som opptar han om dagen.

Skrevet

Så bra at han avvenner seg selv :) Er jo ingenting som er bedre enn det, og man føler seg plutselig ganske mye friere selv om det også er litt vemodig!

Camilla ammer kun om morgenen hun også, og jeg merker helt klart at det jaggu ikke er så mye igjen der, men noen dråper klarer hun å tyne ut av dem enda :) Men det går med stormskritt mot slutten her også, og jeg kjenner at nå er det igrunn helt greit. :-) Men hun skal få kosen på morgenen så lenge hun enda har lyst, hvor lenge det blir, ja det får vi vente å se :-)

Skrevet

Så fint at han avvenner seg selv. kjenner jeg syns det er litt vemodig når jeg hører om alle dere som snart begynner å bli ferdige eller er ferdige med ammingen. For det får meg til å tenke at det snart er min tur også og det syns jeg er litt trist. Men det blir friere for både mammaen og knøttet :o)

Skrevet

Det beste er jo at de finner ut av det selv. Vi var på god vei til å synes pupp var teit her også. Men nå som hun har vært litt små syk, er plutselig pupp greit igjen. Men vi begrenser det til 4 ganger pr dag og trapper ned nå fremover.

Ammingen fungerer best hjemme, men sjelden borte merker jeg.

Skrevet

Jeg husker godt hvordan det er var.... men når man først har vendt seg til tanken er det egentlig velig greit.Virker ikke som Benedicte har savnet puppen i det hele tatt.Har aldri prøvd å ta den "suge" på den etter vi sluttet. For meg har det blitt veldig befriende, deilig å vite at papp^`n også kan ta henne om natta og ellers.

Du har vært syuper flin og ammet sålenge og som du sier Sebastian er en stor gutt nå.... har jo til og med begynt i barnehage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...