Gå til innhold

BARE EN ANBEFALING HER :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest boken og sett filmen THE SECRET ....LØP Å KJØP SIER JEG BARE:)Handler om tankens kraft.Den anbefaler jeg å lese/ evt se filmen på det sterkeste. Denne boken kan hjelpe deg til å realisere drømmene du har og ikke minst hjelpe deg til å ha et positivt fokus på det å bli gravid.Noe som ikke alltid er så lett,hvis man er prøver over lang tid:)Det har hjulpet meg masse å lese denne boka,derfor anbefaler jeg ALLE det.

Kanskje en bok å ønske seg til jul:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilleggsopplysning.....den koster 300 kr hos energica bokklubben, ca 350 kr hos bokhandel:) Verdt hver eneste krone.

Filmen kostet meg 400 kr,den måtte bestilles hos en dvd forhandler :)

Skrevet

Å? :) Den skal jeg kjøpe!! :) Jeg sliter seriøst med å klare å tenke positivt med denne prøvingen!! :)

Har du lest den? Følte du deg bedre? Prøvd lenge? :)

Skrevet

Jeg har lest den,men en slik bok må man lese noen ganger før man får den under huden hvis du skjønner:) hatt boka en mnd og jeg kommer meg ;O)lykke til

Skrevet

Må bare spørre om een ting;) er den skrevet til de som prøver å bli gravide, eller er den generelt om tankenes kraft?

Skrevet

Nope ikke skrevet direkte til gravide,men generelt om tankens kraft. De kommer med gode eks om mennesker i ulike situasjoner. Er såååååå bra:)

Skrevet

hva går den ut på?? jeg blir gravid fort, 4 ganger i første pp hver gang, men mister alle gangene..kan denne boken hjelpe litt på tankene mine evt???

Skrevet

er det denne boken????

"OmtaleI denne boken presenteres ulike tekster om hemmeligheten bak lykke, god helse, velstand og økonomiske mirakler. Tjuefire forskjellige personer med ulik bakgrunn har delt metoder, snarveier og tips for å få et bedre liv. © DnBB AS

Fra bokomslaget

Hemmeligheten har reist gjennom århundrer, den har vært begjært, skjult, forsvunnet, stjålet og kjøpt for enorme summer. Hemmeligheten har vært kjent og anvendt av noen av verdens største personligheter som Platon, Galilei, Beethoven, Edison, Einstein foruten andre oppfinnere, teologer, vitenskapsme... "

fant den til 299kr på bokkilden.no...

Skrevet

Skal kjøpe den jeg og...har bare glemt den helt av...hørte om boka for den var på Oprah Winfrey show....

Skrevet

ja den er det.løøøøøøp å kjøp.du vil ikke angre;O)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei Bøllefrø!!! :)

Tuuusen takk for den anbefalingen! :) Jeg fulgte den -og det har forandret livet mitt i en velidg positiv retning! :)

Til alle som måtte lese dette; Les den boken! :)

Skrevet

Jeg har også sett filmen The Secret, og for å si d sånn, så er d nok ikke tankegangen som tiltrekker seg d du ønsker deg, men HVA du GJØR selv, for å få d du ønsker deg.

D handler om viljestyrke og Stahet! ingenting annet.

Det nå min mening jallefall.

F.eks:

Jeg hadde lyst å ta silikon, men hadde ingen penger, men jeg var så sta og fast bestemt på at jeg SKULLE ha silikon, og jammen fikk jeg d 1måned etterpå også. Det handlet ikke om positive tanker, men om min viljestyrke og stahet.

The Secret, er d mest tullete opplegget jeg har vært borti, og skal man leve etter reglene The Secret gir, blir man garantert skrullete i hodet og innlagt til slutt.

Skrevet

Det går jo an å lese boken med et Norskt filter da!

Filmen er laget av og for Amerikanerne, og alle vet de svever på et annet nivå enn resten av verden.

Essensen i boka (og filmen) og det du lærer mellom linjene, som kanskje du ikke fikk med deg babygullz, handler ikke om bokstavelig talt at det du tenker på faller ned i hodet ditt....

Viljestyrke og stahet funker kanskje på silikonpupper, men ikke på livets mange andre hinder og barrierer!

Jeg regner med de fleste klarer å oppfatte essensen.

Dette er ikke en mirakelkur. Men beskrivelse av en tankemåte og virkelighetsoppfatning som gjør verden til en bedre plass å leve for hver den som velger å lese boka!

Ikke alle er motakelige for det, men hva skade kan den gjøre da?

Hvor mange har lest Endelig ikke røyker boka?

Den fikk mange til å slutte å røyke, ikke fordi de tenkte på det og så fallt askebegeret i gulvet. Men den lærte folk å tenke på en annen måte!

Og det er det som er essensen i The Secret!

Boka får deg til å fokusere på det positive! Og det har alle godt av!

Skrevet

Ja, helt enig, Ørneredet, kunne ikke sagt det bedre selv! :) Du virker veldig oppegående! :) Da jeg tok silikon kostet det meg en telefon til banken, jeg var hverken sta eller noe. Jeg opererte noen få dager etter at jeg bestemte meg.

Det jeg syntes var så veldig deilig med den boken er at den sier ikke at en skal tenke positivt, men etter hvert som en leser, så begynner en å gjøre det av seg selv.

Så nå ville jeg aldri betegnet meg selv som "sliter" selv hvor mange pper jeg har, og selv om vi må ta ivf eller adoptere. Et barn vet jeg at vi får, og jeg bare gleder meg til det, og har det veldig godt frem til det. Jeg er glad hver dag nå, og det er veldig behagelig å få positiv respons fra mennesker jeg møter. Jeg gikk forøvrig inn 6,1 cm rundt livet uka etter jeg leste boken, og skal ned en god del til, totalt 18 kg. Men sliter ikke med det i det hele tatt. Jeg fokuserer på det jeg skal gjøre og spise, og ikke det jeg ikke skal gjøre og spise. Livet er deilig! :) Så har jeg endelig sluttet å knekke fingrer! He, he..

Jeg har ikke sett filmen, men jeg vil anbefale boken like vel da.. He, he.. :) Jeg tror at da må en tenke og konse mer liksom. Men jeg skal seff kjøpe filmen også. :)

lailaelin: Artig at du sa at boken hadde vært på Oprah. Jeg liker Oprah veldig godt, så i går så jeg på henne og tenkte: "lurer på om hun har tatt opp "The Secret" på sitt show?" Bra at hun har gjort det da! :) Hun er veldig glad i å hjelpe andre mennesker.

Skrevet

Hvem er forfatteren til denne boken? Handler den om generelle problemer i hverdagslivet, eller har den fokus på barnløshet spesielt?

Tenkte å låne på biblioteket. Kanskje kjøpe hvis den er god:-)

Skrevet

Den handler ikke om et bestemt tema. Den handler om hva du selv gjør og tenker og "maner frem" i livet ditt. Hvis du er negativ og skuffet vil du fokusere på negativitet og skuffelser -og dermed er det det som vil skje. Så er det slik meg det motsatte også, hvis du fokuserer på positive ting og hendelser -vil det skje.

Litt vanskelig å forklare, en må liksom bare lese og tenke selv.

Den er skrevet av Rhonda Byrne.

http://www.damm.no/fakta_voksne/filosofi_religion_og_livsstil/hemmeligheten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...