Gå til innhold

Jeg har verdens beste foreldre.

Verdens peneste gutter er mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine kom om onsdag kveld for at pappa skulle være med sambo å hente panel til huset vårt, sambo hadde fått tilbud på billig panel. Derfor kom pappa med bilen nedover fordi vi ikke har bil til å dra så tung lass som 300 kvm panel. Mamma ble igjen her i går, hun vasket og pyntet leiligheten vi leier til advent, var koslig å komme hjem fra jobb i går til en fin stue. Pappa var med sambo, enda pappa har fått en betennelse i armen etter han sklei på isen forje uke og falt så var han med å hjalp til hele tiden. Foreldrene mine må være verdenes snilleste foreldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil dele den tittelen med mine foreldre;) For jeg har også foreldre som stiller opp og hjelper til med alt! De bryr seg og setter oss ungene og barnebarna foran alt:)

Vi er utrolig priviligerte og heldige som har slike foreldre!

Skrevet

Jepp det er vi, jeg lurer på hvordan jeg skal vise hvor glad jeg er i de. Vi har kjøpt julegave allerede men de fortjener virkelig noe mer i tillegg. I fjor ga jeg og søstra mi til sammen 10.000 til de for at de skulle få reise på tur. Akkurat nå har jeg ikke råd til noe dyrt da vi bygger hus. De passer også sønnen vår hver tredje helg da jeg jobber og sambo er å bygger

Skrevet

Slenger med på her jeg også!

Har også verdens beste foreldre som hjelper til med ALT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...