Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Det ligger klipp på www.bt.no Linda Eide har fått en del av programmet sitt sensurert av NRK, og det er den scenen der en gris blir skutt. Er det riktig eller galt av statskanalen å sensurere dette, synes dere ?
LadyLuck & Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 de har nå vist slakting og kyting av dyr før, så hvorfr ikke nå (har ikke sett videoen) men så er jo nrk rar da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå