Gå til innhold

Noen som har vært innlagt for svangerskapskvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt dårlig form, var det sist også i 7 mnd. Nå har jeg kommet til uke 16, men synes jeg bare blir verre og verre.

Nå er jeg på stadiet Mariekjeks og vann og knapt nok det. Spyr 1-4 ganger daglig.

Det blinker en innleggelse i det fjerne....

Noen som har vært innlagt for dette, hva skjedde på sykehuset og hvor lenge måtte dere være der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innlagt i mitt forrige svangerskap, men det var for så vidt mest fordi jeg ikke fikk i meg væske lenger. Jeg spydde flere ganger i timen, hele døgnet, bare magesyre da selvf. Lå på sykehus med intravenøst i en tre dagers tid, og et par dager ekstra for å få i meg litt mat. Ble merkbart bedre bare av å få i meg væske, og det resulterte i at jeg klarte å få i meg bittelitt mat. De tok blodprøve hver morgen, for å se om det hjalp. Sov hele døgnet det første døgnet jeg var innlagt, så utslitt var jeg. Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg ville bedt om å få bli innlagt, det kan hjelpe deg over kneika. Ofte kommer man i en ond sirkel, man blir rett og slett kvalm fordi man ikke spiser noe. Jeg var heldig og var ikke kvalm etter uke 12, og fikk et fantastisk svangerskap etterpå. Snakk med legen din og hør om det er mulig å bli lagt inn. Det er veldig viktig å få i seg væske.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...