Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hei! I går kveld og idag har jeg hatt vondt nederst i magen. Verker på en måte og gjør vondt når jeg beveger meg. Er 26 uker idag. Burde jeg dra til legen eller er det vanlig å ha litt vondt i magen innimellom når den strekker seg og lignende? Håper noen kan svare meg!!
*Super*Mamman* Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Dette er heeelt normalt. Leddbåndene, eller ligamentene som holder livmoren på plass som strekkes.. Er helt ufarlig, men kan være vannvittig vondt. Kommer ofte når de gjør raske bevegelse, snur deg i senga ellerreiser deg opp fra en stol..
Princen min Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg har d samme probleme,og om netten au kan e våkne når e snur meg og d gjør vondt,har akuratt di samme symtomene som deg er også 26+1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 oki så dere syns ikke jeg trenger å dra til legen?
BlåklokkaVest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Det høres i alle fall ut som om du bare har såre ligamenter, slik hun andre skriver her ovenfor. Kjenner meg veldig igjen. Det er som såre stikk eller svie på en måte, både når jeg beveger på meg og når jeg trykker på det.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Jeg har også sånn vondt. Kom etter at jeg satt rett opp og ned på en vond trestol på et seminar. Måtte bare dra hjem. Har tatt to paracet og lagt meg på sofen nå. Er engstelig jeg altså. Kan nesten sammenlignes litt med sterke mens smerter. Men liksom ikke sånn murring da...
mumitrolletermammantilmille Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 dytter denne litt opp jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå