♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 ta seg en dusj før de skal inn på føden? Har lest en del fødselshistorier her inne og mange skriver at "mannen hoppa i dusjen"... Kan de ikke bare få på seg klærene og hoppe i bilen da? Er vel ingen de skal gjøre seg fine for på føden?!? Bare en tanke jeg måtte lufte...
Slalotte Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jeg kommer til å be sambo om å dusje før vi drar.. Vil han skal føle seg litt fresh, hvis han skulle svette fælt og sånn.. Også har han veldig tåfis lukt.. hehe..
majsenna™ Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Glad du tok opp dette!! Ble rimelig frustrert da jeg i går natt vekket samboer med beskjed om at jeg hadde snakket med føden og at de ville ha meg ned på en sjekk angående mistanke om vannavgang. Jeg er sikker på at jeg stod klar med bagen i hånden i minst 15 min (det kan jo kjennes som en hel evighet) før han kom ut med plettfri sveis og nybørstede tenner.. Og jeg da! Som hadde tidenes *ule-sveis og nervene utenpå måtte virkelig ta meg sammen for ikke å eksplodere!! Det var jo helt stille inne i magen, så hvorfor måtte han bruke tid på å pynte seg?? Nå vet jeg at det er dusj på føden, så kanskje jeg skal legge et håndkle i sykehusbagen min i tillegg.. egentlig en god idé. Det følger med til historien at jeg nå er tilbake i ventemodus hva angår fødsel... Må bare få legge til at jeg har verdens snilleste samboer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå