RockMyWorld Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Vanligvis har jeg mange ideer og planer, men i år klarer jeg bare ikke å komme på noe. Har bare kjøpt "Far på ferde" til han fra jenta vår. Hva gir dere???
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Han får koffert av meg - en sånn liten hard, sølvfarget sak som passer inne i flyet. Han reiser en del... Til bursdagen to dager før får han klær. Det er noe han trenger. Vet ikke hva han skal få av jr enda, men muligens bilbane, hehe.
Bertie_84 Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Har kjøpt flatskjerm:D Har bursdag på julaften
FuriLaks Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Vi kjøper en skikkelig kaffetrakter til oss, så ikke så spennende, men veldig praktisk:)
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Her er det barnet i pappa som får gave... Nintendo Wii...
Frk. Vable Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Har ikke kjøpt enda, men han ønsker seg diverse fra BilTema. Som f.eks. hageslange, kompressor, poleringsmaskin, høytrykksvasker osv. Så ønsker han seg et X.box spill, ettellerannet "......of glory" tror jeg. Og så tenkte jeg og kjøpe sånne ansiktspleie produkter for menn, som de reklamerer for på TV. Han syns sikkert det er skikkelig "homo", men han nærmer seg jo 30, greit å pleie litt hud da.... hehe
fox`y Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 min får sølarmbånd,ring og ørering m/trible på åsså får han julsokk på morgenen på julaften med div godt og småting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå