Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 I dag skulle egentlig vår sønn til legen, men måtte avlyse pga av vår andre eldre sønn ble syk. Er irritert pga dette, selvfølgelig kan ikke den største gutten noe for at han ble syk, men det sier seg selv hvor alenemor jeg føler meg for tiden. Har ingen som kan passe, enten så bor de langt unna eller så er de i jobb. Min samboer altså far til barna tar jo ikke fri fra sin jobb! Blir så forbanna!! Å det var et ganske så alvorlig problem vår yngste sønn på 11mnd måtte til legen med. Ikke noe akutt, men i forbindelse med en sykdom han har hatt i mange mnd som nå endelig holder på å ta slutt. FAEN, jeg er forbanna!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Herregud jente, hvor gammel er du? Ta med deg den eldste sønnen da, værre er d et ikke. Det gjør vi alenemødre...uten å bli hissig. Voks opp.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Det var skikkelig uheldig! Men - kan jeg spørre - hvorfor tar ikke sambo seg fri fra jobb?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Nå har ikke du noen aning på hva slags syk min eldste sønn er, så jeg tror du skal passe munnen din litt før du uttaler deg om en sak du ikke har begrep på! Hvor gammel er du?? Samboer er av den der "ikke ta seg fri fra jobben type" så sånn er den saken. HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Årsaken til at jeg er forbanna er ganske langt, å dette toppet alt. Å det har jeg ikke tenkt å legge ut her om, måtte bare få det ut. Jeg må jo innrømme at jeg er en smule forbanna på samboer som ALDRI kan ta seg fri fra jobben når det gjelder saker som jeg kanskje MÅ bare ha hjelp til
Gjest Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Neivel da. (Er jo noe som heter sykt barn - dager da, som alle arbeidstakere har rett på , 10 dager pr. år. Det ville jeg vel nevnt for han..)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Da kan ikke den eldste være så veldig syk - ikke den yngste heller når mannen din ikke velger å ta fri fra jobb, eller så bryr han seg ikke så mye om dere. Uansett, er den eldste for syk til at han kan bli med til legen, men mannen din ikke gidder å ta fri, så ring legevakta til den eldste og bestill ny time til den yngste. Syns fortsatt ikke synd på deg. Jeg er 34 år... siden du spurte
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Skjønner frustrasjon over mannen din som ikke tar seg fri, men tenk hvis du hadde vært alenemor...da må man jo bare ta med seg begge barna til lege enkelte ganger..... Skjønner liksom ikke helt problemet jeg da, med å ta med seg eldstemann til lege sammenmed yngste... Gjort det mange ganger her jeg... Whats the problem liksom??????
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Egentlig et heldig sammentreff at du hadde legetime til yngsten akkurat når eldsten ble syk, da kan jo legen hjelpe deg med begge...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 34 år? Trodde man skulle begynne å bli voksen da jeg... Sitte her å gidde å legge seg borti og surmule over andres innlegg. Helt utrolig spør du meg! Get a life! Er vel lov å bli frustrert av og til? Klager mange ganger jeg selv om jeg har verdens snilleste barn, noen ganger må man få tømt seg.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Som tidligere nevnt så har dere IKKE peiling på hva dette gjelder! Takk for støtten! Makan til mennesker skal man lete LENGE etter, trodde jeg, men der tok jeg feil!! Jeg sitter fatisk her å griner av dere, fy faen så dere sårer folk! HI
M&MH Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 Ja, her kan jeg heller ikke skjønne problemet til Hi. Ta med deg begge. Mulig du formulerer deg feil, for hele greia virker som en bagatell og du framstår som fryktelig barnslig.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 Problemet er at jeg har en sønn som skulle ha vært til legen i dag, men kan ikke dra pga den eldste sønnen er meget syk! Å den sykdommen er det ingenting legen kan gjøre noe med, det beste for han er at han holder seg hjemme. Å han minste MÅ ikke til legen i dag, selv om det er det beste for han! Samboer tar seg ikke fri for noe som helst i verden, han er bare sånn! Å jeg har ingen jeg kan spørre som kan passe han elste så jeg kommer meg til legen. Er det da ikke lov til å føle seg hjelpesløs?? Ja, kanskje den settningen om at jeg føler meg alenemor er litt drøy, men det virker sånn på meg siden samboer ikke ofrer noe. Så livet mitt er som en alenemor, alene om ALT. Men takk deres fine omtanke!! Dette satte jeg virkelig STOR pris på HI
M&MH Skrevet 30. november 2007 #15 Skrevet 30. november 2007 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du ikke kan ta med deg den eldste sønnen til en LEGE sammen med den yngste. Hva slags sykdom er det egentlig? Kan jo fortelle det, siden du alikevel er anonym. Uansett, skjønner frustrasjonen din ovenfor samboeren din, men har du tatt det opp med han da?? Du må jo si hva du føler til han, hvis ikke vil ingenting skje. Det er ikke så mye vi her inne på dib får gjort akkurat, men jeg forstår at du føler deg hjelpesløs, og det er aldri noe gøy.
heldigec Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 Til HI Makan til respons du fikk her da! Folk er så frekke noen ganger altså! Du har selvsagt lov til å føle deg både forbanna og hjelpesløs selv om det tilsynelatende (for mange tydeligvis) er for en bagatell...! Full støtte og en klem herfra :-) Og GOD BEDRING til eldstemann!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 Klarer ikke å skrive mere nå, er sjokkert etter de svarene jeg har fått. Trist og gråter HI
M&MH Skrevet 30. november 2007 #19 Skrevet 30. november 2007 Du må ikke ta deg så nær av ting folk skriver her. I første omgang framsto du som fryktelig barnslig for meg, men det var fordi du formulerte deg som du gjorde, og da virket det som en bagatell. Husk at folk her kjenner deg ikke, og vi bare svarer utifra det vi leser. Sikkert ikke meningen å såre deg her, men de fleste syntes kanskje det virket som et veldig lite problem, egentlig. Men du finner nok ut av det skal du se. Som jeg sa, snakk med samboeren din om det:-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #21 Skrevet 30. november 2007 Ja jeg fikk helt sjokk!! Takk=) HI
Økologisk_knekkebrød Skrevet 30. november 2007 #22 Skrevet 30. november 2007 Nå får dere skjerpe dere! Det må da være lov å komme med en utblåsning her inne, uten at man skal få masse dritt for det! Skjønner veldig godt at HI er forbanna, og som hun skriver er det flere årsaker til at det toppet seg akkurat nå, så hvorfor kritisere henne sånn?!
Gjest Skrevet 30. november 2007 #23 Skrevet 30. november 2007 Du har vel lært at du aldri får støtte her nesten...? Her blir man høgd så og si med engang.. Skjønner at du syns det er frustredende jeg.. for man har liksom forberedet seg på noe.. også blir det brått forandringer som gjør det litt mer pes.. Håper det ordner seg! *klem*
M&Ms Skrevet 30. november 2007 #24 Skrevet 30. november 2007 Skjønner godt at du er frustrert, jeg.Og skjønner godt at ikke det er så enkelt å ta med eldstemann til legen. Når han føler seg fryktelig dårlig og helst bør ligge hjemme i sengen er det ikke noe bra å måtte dra han opp og tvinge ham ut. Makan som folk kjefter og smeller her, da. Skjønner også at du er sint på sambo, han burde absolutt tatt fri fra jobben for å passe sykt barn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #25 Skrevet 30. november 2007 Jeg må si at jeg er mer sjokkert over innlegget ditt enn svarene du har fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå