♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Snuppen har plutselig begynt å ta flasken, så i dag tenkte jeg å ta med en flaske med mm når vi skal på juleshopping! MEN den har jo stått i kjøleskapet siden i natt, så når jeg tar den med i vesken blir den jo "varm" =( Hvor lenge etter jeg har tatt den ut kan den brukes?
LadyLuck & Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 vet de holder caett døgn i kjøleskap, men hvor lenge denholder ellers kommer jo ann på melken. Du ser jo det når den skiller seg og evt blir klumpete? er ikke sikker, har bae ammet to mnd, så over på MME (med.gunner)
M&K+Påsan <3 Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Når jeg skal ut, varmer jeg bare flasken litt ekstra varm før jeg går. Da er den ca varm nok når lillegutt vil ha den ..
LadyLuck & Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 har hørt om de som varmer den veldig, og putter ullsokk på, da er den vist passelig etter ca en til to timer
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 Den har jo alledere "delt" seg =S Fett oppå, hvit under og blank helt nederst! Men den har bare stått i kjøleskapet siden kl 03 i natt... MÅ den varmes før jeg går? For da kan den jo ikke varmes opp igjen, og det blir nok en stund til hun får den....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 Så det er altså ingen her som vet hvor lenge mm holder seg i romtemp.. Hmmmm!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 den deler seg pga at fettet skiller seg fra resten, helt normalt. kan være i romtemperatur i ca 3-4 timer, tror jeg det var.. :)og tror ikke det er lurt å varme den opp før du går om du vet du kan varme den opp når babyen trenger den..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2007 Den kom i siste liten! Men da pakker jeg med med flasken å stikker=) TUSEN TAKK hollow3 - Leah Marie <3 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå