Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Kan jeg spørre deg om et spm ang bildene dine??
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 For det første: nydelig barn;) Jeg så et par bilder av en gravstøtte. Har du mistet et barn? Ikke meningen å bry meg med ting jeg ikke har noe med, men måtte bare spørre, for sånt legger man jo merke til om du forstår;)
Cat.68 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Helt i orden det.) Ja vi har mistet en liten gutt, i uke 22 i svangerskapet. Det var han på det tegnede bildet inne på mine bilder.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Huff, så trist å høre Cat! Må ha vært forferdelig vanskelig! Lille gutten hviler godt og trygt nå, men når sånt skjer så kan det være vansklig å tenke slik. Håper det går bra med deg;) Og du er jammen en heldig mamma, med så fine barn;)
Cat.68 Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Takk for det. Det går bra med oss nå men det var forferdelig vanskelig når vi stod mitt i sorgeprosessen. Det er 3 år siden vi mistet ham så den verste sorgen er forbi. Nå lever han som et vakkert og sårt minne i hjertet mitt, men det vil altid være 1 for lite i vår familje.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Ja, det forstår jeg veldig godt! Er så trist å lese. Føler masse med dere. Jeg kan ikke engang tenke på å miste tulla mi før tårene renner. Det finnes nok ingenting som er vondere!! Men vi mennesker er heldigvis lagd slik at den verste sorgen forsvinner etter en tid, og det som står igjen er noe vakkert (og sårt) som du sier. Enda godt vi kan beholde de beste minnene våre lengst inn i hjertet. Gutten deres vil foralltid leve der;) Og selvom han er borte fra jorda, så finnes han likevel i tankene og hjertene deres alle sammen! Vil dere ha flere barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå