Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er spørsmålet omdagen..Etter SA med utskrapning har jeg endelig sluttet å blø (etter 6 uker) Spent på når mensen kommer tilbake og hvor lang tid det tar..Noen i samme båt?

Vil ellers ønske alle sammen masse lykke til,herlig gjeng :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei...

jeg blødde bare i 2 uker lenge nok syns jeg...

jeg venter på tr trodde den skulle vært her på tirsdag for jeg har hatt el og allting, men kommer den nei.. veldig frustrerende... ikke kan jeg være gravid heller for jeg har ikke hatt sex den perioden pga jeg ville vente en mnd.... så nå håper jeg den kommer snart... er lei av å vente...

 

når mistet du?

Skrevet

uff,håper alt snart er som det skal for deg snart!venter spent selv..Mistet i uke 9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...